Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14555
Назва: Брендинг як невід’ємна складова загальної стратегії розвитку підприємства
Автори: Бабко, Н. М.
Чекаділов, Е. І.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Бабко Н. М., Чекаділов Е. І. Брендинг як невід’ємна складова загальної стратегії розвитку підприємства. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. 91-93 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14555
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
AKTUAL_NI_ PROBLEMY_HOSTYNNOSTI_22-92-94.pdf193.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.