Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14552
Назва: Маркетингові цифрові канали просування аграрної продукції
Автори: Бабика, В. О.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Бабика В. О. Маркетингові цифрові канали просування аграрної продукції. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. 86-87 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14552
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
AKTUAL_NI_ PROBLEMY_HOSTYNNOSTI_22-87-88.pdf188.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.