Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14516
Назва: Обґрунтування вибору параметрів зчіпного пристрою малотоннажного автопоїзду
Автори: Полив’яний, Артем Олександрович
Науковий керівник : Колєснік, І. В.
Місце роботи: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра трактори і автомобілі
Ключові слова: малотонажний;режим;автопоїзд;динамічні показники
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Полив’яний А. О. Обґрунтування вибору параметрів зчіпного пристрою малотоннажного автопоїзду: кваліфікаційна робота магістра: спец. 208 - Агроінженерія; наук. кер. І. В. Колєснік; Харків, 2020. 71 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми. В результаті аналізу літературних джерел було встановлено, що питання динамічного взаємодії ланок малотоннажного автопоїзда вивчений недостатньо повно, а існуючі методики вибору параметрів зчіпних пристроїв розроблялися для вантажних автопоїздів, з коефіцієнтом навантаження Гап=1,6÷1,8 (для малотоннажних АП Гап = 1,2÷1,35). Разом з тим існуючі методики не враховують особливості притаманні малотоннажним автопоїздам, а так само можливість пробою зчіпки (обмеження по максимальній деформації пружного елемента). Мета роботи. Розробити адекватну математичну модель, перевірити експериментально, та описати процес руху малотоннажного автопоїзда, на режимах розгону, гальмування і при русі по дорогах з гармонійним мікропрофілем, що дозволяє проводити дослідження експлуатаційних властивостей автопоїзда на зазначених режимах руху, і є частиною комплексу оптимізації параметрів, відповідно до запропонованої методикою вибору параметрів зчіпних пристроїв. В результаті проведених досліджень встановити наступне: Провести дослідження які б показали, що розрахунок при виборі параметрів зчіпного пристрою доцільно проводити для режимів розгону і гальмування, оскільки саме на цих режимах величини оціночних показників досягають значень на порядок більших, ніж при русі по нерівній дорозі, за винятком випадків виникнення резонансних коливань. Запропоновано методику вибору параметрів зчіпного пристрою, що дозволяє здійснювати вибір значень параметрів, раціональних з точки зору мінімізації величин оціночних показників, якісно характеризують процес динамічної взаємодії ланок малотоннажного автопоїзда і стабілізації характеру їх зміни.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14516
Розташовується у зібраннях:208 - "Агроінженерія (ОПП)" (Магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
208_Polyvyanyy.pdf
  Restricted Access
13.36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.