Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14516
Название: Обґрунтування вибору параметрів зчіпного пристрою малотоннажного автопоїзду
Авторы: Полив’яний, Артем Олександрович
Научный руководитель: Колєснік, І. В.
metadata.dc.contributor.affiliation: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра трактори і автомобілі
Ключевые слова: малотонажний;режим;автопоїзд;динамічні показники
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Полив’яний А. О. Обґрунтування вибору параметрів зчіпного пристрою малотоннажного автопоїзду: кваліфікаційна робота магістра: спец. 208 - Агроінженерія; наук. кер. І. В. Колєснік; Харків, 2020. 71 с.
Краткий осмотр (реферат): Актуальність теми. В результаті аналізу літературних джерел було встановлено, що питання динамічного взаємодії ланок малотоннажного автопоїзда вивчений недостатньо повно, а існуючі методики вибору параметрів зчіпних пристроїв розроблялися для вантажних автопоїздів, з коефіцієнтом навантаження Гап=1,6÷1,8 (для малотоннажних АП Гап = 1,2÷1,35). Разом з тим існуючі методики не враховують особливості притаманні малотоннажним автопоїздам, а так само можливість пробою зчіпки (обмеження по максимальній деформації пружного елемента). Мета роботи. Розробити адекватну математичну модель, перевірити експериментально, та описати процес руху малотоннажного автопоїзда, на режимах розгону, гальмування і при русі по дорогах з гармонійним мікропрофілем, що дозволяє проводити дослідження експлуатаційних властивостей автопоїзда на зазначених режимах руху, і є частиною комплексу оптимізації параметрів, відповідно до запропонованої методикою вибору параметрів зчіпних пристроїв. В результаті проведених досліджень встановити наступне: Провести дослідження які б показали, що розрахунок при виборі параметрів зчіпного пристрою доцільно проводити для режимів розгону і гальмування, оскільки саме на цих режимах величини оціночних показників досягають значень на порядок більших, ніж при русі по нерівній дорозі, за винятком випадків виникнення резонансних коливань. Запропоновано методику вибору параметрів зчіпного пристрою, що дозволяє здійснювати вибір значень параметрів, раціональних з точки зору мінімізації величин оціночних показників, якісно характеризують процес динамічної взаємодії ланок малотоннажного автопоїзда і стабілізації характеру їх зміни.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14516
Располагается в коллекциях:208 - "Агроінженерія (ОПП)" (Магістри)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
208_Polyvyanyy.pdf
  Restricted Access
13.36 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.