Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/14466
Назва: Соціальна орієнтація мотиваційного механізму суб’єктів аграрного бізнесу
Інші назви: Социальная ориентация мотивационного механизма субъектов аграрного бизнеса
Social orientation of the motivational mechanism of subjects of agrarian business
Автори: Левкіна, Р. В.
Котко, Я. М.
Ключові слова: мотивація;суб’єкти аграрного бізнесу;мотиваційний механізм;соціальна орієнтація;стимулювання;мотивация;субъекты аграрного бизнеса;мотивационный механизм;социальная ориентация;стимулирование;motivation;subjects of agrarian business;motivational mechanism;social orientation;stimulation
Дата публікації: 2018
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Левкіна Р. В., Котко Я. М. Соціальна орієнтація мотиваційного механізму суб’єктів аграрного бізнесу. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 191 «Економічні науки». 2018. С. 51-59.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 191;
Короткий огляд (реферат): Метою статті є аналіз існуючих теоретичних підходів і практичного досвіду до питань формування мотиваційного механізму суб’єктів аграрного бізнесу, доведення доцільності вдосконалення його структури. Запропоновано у якості обов’язкової складової такого механізму ввести мотиваційний соціальний механізм, що розрахований на керівництво та формування мотивів до вирішення соціальних проблем на підприємстві. В умовах стрімких змін на вітчизняному ринку праці керівництво аграрних підприємств повинно приділяти увагу матеріальним і нематеріальним важелям стимулювання у комплексі із внутрішньою мотивацією працівників, що має для них практичне значення.
Целью статьи является анализ существующих теоретических подходов и опыта к вопросам формирования мотивационного механизма субъектов аграрного бизнеса, доведение целесообразности совершенствования его структуры. Предложено в качестве обязательной составной такого механизма ввести мотивационный социальный механизм, рассчитанный на руководство и формирование мотивов к решению социальных проблем на предприятии. В условиях стремительных изменений на отечественном рынке труда руководство аграрных предприятий должно уделять внимание материальным и нематериальным рычагам стимулирования в комплексе с внутренней мотивацией работников, имеет для них практическое значение.
The purpose of the article is to analyze the existing theoretical approaches and practical experience to the questions of forming the motivational mechanism of subjects of agrarian business, prove the expediency of improving its structure. It is proposed to introduce as a compulsory component of such a mechanism a motivational social mechanism that is designed for leadership and formation of motives for solving social problems at the enterprise. In the conditions of rapid changes in the domestic labor market, the management of agrarian enterprises should pay attention to tangible and intangible levers of stimulation in combination with the internal motivation of employees, which has a practical value for them.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14466
Розташовується у зібраннях:Випуск 191: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7_191_2018.pdf384.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.