Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14466
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛевкіна, Р. В.-
dc.contributor.authorКотко, Я. М.-
dc.date.accessioned2022-11-19T11:30:34Z-
dc.date.available2022-11-19T11:30:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛевкіна Р. В., Котко Я. М. Соціальна орієнтація мотиваційного механізму суб’єктів аграрного бізнесу. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 191 «Економічні науки». 2018. С. 51-59.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14466-
dc.description.abstractМетою статті є аналіз існуючих теоретичних підходів і практичного досвіду до питань формування мотиваційного механізму суб’єктів аграрного бізнесу, доведення доцільності вдосконалення його структури. Запропоновано у якості обов’язкової складової такого механізму ввести мотиваційний соціальний механізм, що розрахований на керівництво та формування мотивів до вирішення соціальних проблем на підприємстві. В умовах стрімких змін на вітчизняному ринку праці керівництво аграрних підприємств повинно приділяти увагу матеріальним і нематеріальним важелям стимулювання у комплексі із внутрішньою мотивацією працівників, що має для них практичне значення.uk_UA
dc.description.abstractЦелью статьи является анализ существующих теоретических подходов и опыта к вопросам формирования мотивационного механизма субъектов аграрного бизнеса, доведение целесообразности совершенствования его структуры. Предложено в качестве обязательной составной такого механизма ввести мотивационный социальный механизм, рассчитанный на руководство и формирование мотивов к решению социальных проблем на предприятии. В условиях стремительных изменений на отечественном рынке труда руководство аграрных предприятий должно уделять внимание материальным и нематериальным рычагам стимулирования в комплексе с внутренней мотивацией работников, имеет для них практическое значение.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the article is to analyze the existing theoretical approaches and practical experience to the questions of forming the motivational mechanism of subjects of agrarian business, prove the expediency of improving its structure. It is proposed to introduce as a compulsory component of such a mechanism a motivational social mechanism that is designed for leadership and formation of motives for solving social problems at the enterprise. In the conditions of rapid changes in the domestic labor market, the management of agrarian enterprises should pay attention to tangible and intangible levers of stimulation in combination with the internal motivation of employees, which has a practical value for them.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 191;-
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectсуб’єкти аграрного бізнесуuk_UA
dc.subjectмотиваційний механізмuk_UA
dc.subjectсоціальна орієнтаціяuk_UA
dc.subjectстимулюванняuk_UA
dc.subjectмотивацияuk_UA
dc.subjectсубъекты аграрного бизнесаuk_UA
dc.subjectмотивационный механизмuk_UA
dc.subjectсоциальная ориентацияuk_UA
dc.subjectстимулированиеuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectsubjects of agrarian businessuk_UA
dc.subjectmotivational mechanismuk_UA
dc.subjectsocial orientationuk_UA
dc.subjectstimulationuk_UA
dc.titleСоціальна орієнтація мотиваційного механізму суб’єктів аграрного бізнесуuk_UA
dc.title.alternativeСоциальная ориентация мотивационного механизма субъектов аграрного бизнесаuk_UA
dc.title.alternativeSocial orientation of the motivational mechanism of subjects of agrarian businessuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 191: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7_191_2018.pdf384.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.