Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/14459
Назва: | Підвищення ефективності експлуатації автомобіля шляхом удосконалення паливної системи |
Автори: | Бєлякін, Євгеній Васильович |
Науковий керівник : | Шевченко, І. О. |
Місце роботи: | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка Кафедра трактори і автомобілі |
Ключові слова: | механічні домішки;вода;фільтра;дизельне паливо;очищення |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Харків: ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Бєлякін Є. В. Підвищення ефективності експлуатації автомобіля шляхом удосконалення паливної системи: кваліфікаційна робота магістра: спец. 274 - Автомобільний транспорт; наук. кер. І. О. Шевченко; Харків, 2020. 82 с. |
Короткий огляд (реферат): | Основним завданням при проектуванні систем живлення дизеля є задача з проектування системи очищення палива від води та механічних домішок, що призводять до пошкодження та повної втрати працездатності паливної системи. Проведеними експлуатаційними випробуваннями було встановлено що ефективність застосування засобів очистки палива що були розроблені поліпшилась при порівнянні зі штатними засобами очистки палива. При використанні автомобілів в сільськогосподарському виробництві з серійною системою очищення палива середній вміст механічних домішок в паливному баку становить 0,016 %, а середній вміст води 0,059 %. При експлуатації автомобілів з дослідною системою очистки палива середній вміст води в баку знизився до 0,0032 %, а механічних домішок до 0,0012 %. Вміст вільної води не перевищував 0,0006 %, після ФТО – вільна вода відсутня, залишаються тільки сліди води. Фільтри-водовідокремлювачі показали стабільні експлуатаційні характеристики в продовж 1500 мотогодин, які перевищують вимоги, пропоновані до фільтрів грубої очистки по ГОСТ 165048-76. За результатами проведених досліджень та обраних матеріалів розроблені конструкції фільтрів-водовідокремлювачів (ФГО) паливних систем дизельних двигунів, які розраховані на рівень запиленості при с.г. виробництві. Робота складається зі вступу, чотирьох розділів, загальних висновків та списку використаних джерел. Робота викладена на 82 сторінці комп’ютерного тексту, містить 21 рисунок, 15 таблиць, список використаних джерел, що включає 61 найменування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14459 |
Розташовується у зібраннях: | 274 - "Автомобільний транспорт" (Магістри) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
274_Byelyakin_m.pdf Restricted Access | 15.76 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.