Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/14459
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Шевченко, І. О. | - |
dc.contributor.author | Бєлякін, Євгеній Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-18T23:55:04Z | - |
dc.date.available | 2022-11-18T23:55:04Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Бєлякін Є. В. Підвищення ефективності експлуатації автомобіля шляхом удосконалення паливної системи: кваліфікаційна робота магістра: спец. 274 - Автомобільний транспорт; наук. кер. І. О. Шевченко; Харків, 2020. 82 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14459 | - |
dc.description.abstract | Основним завданням при проектуванні систем живлення дизеля є задача з проектування системи очищення палива від води та механічних домішок, що призводять до пошкодження та повної втрати працездатності паливної системи. Проведеними експлуатаційними випробуваннями було встановлено що ефективність застосування засобів очистки палива що були розроблені поліпшилась при порівнянні зі штатними засобами очистки палива. При використанні автомобілів в сільськогосподарському виробництві з серійною системою очищення палива середній вміст механічних домішок в паливному баку становить 0,016 %, а середній вміст води 0,059 %. При експлуатації автомобілів з дослідною системою очистки палива середній вміст води в баку знизився до 0,0032 %, а механічних домішок до 0,0012 %. Вміст вільної води не перевищував 0,0006 %, після ФТО – вільна вода відсутня, залишаються тільки сліди води. Фільтри-водовідокремлювачі показали стабільні експлуатаційні характеристики в продовж 1500 мотогодин, які перевищують вимоги, пропоновані до фільтрів грубої очистки по ГОСТ 165048-76. За результатами проведених досліджень та обраних матеріалів розроблені конструкції фільтрів-водовідокремлювачів (ФГО) паливних систем дизельних двигунів, які розраховані на рівень запиленості при с.г. виробництві. Робота складається зі вступу, чотирьох розділів, загальних висновків та списку використаних джерел. Робота викладена на 82 сторінці комп’ютерного тексту, містить 21 рисунок, 15 таблиць, список використаних джерел, що включає 61 найменування. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харків: ХНТУСГ | uk_UA |
dc.subject | механічні домішки | uk_UA |
dc.subject | вода | uk_UA |
dc.subject | фільтра | uk_UA |
dc.subject | дизельне паливо | uk_UA |
dc.subject | очищення | uk_UA |
dc.title | Підвищення ефективності експлуатації автомобіля шляхом удосконалення паливної системи | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
dc.contributor.affiliation | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка | - |
dc.contributor.affiliation | Кафедра трактори і автомобілі | - |
Appears in Collections: | 274 - "Автомобільний транспорт" (Магістри) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
274_Byelyakin_m.pdf Restricted Access | 15.76 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.