Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/14458
Название: | Підвищення маневреності малотонажного автопоїзду з одновісним причепом при транспортуванні вантажів |
Авторы: | Булишев, Ігор Володимирович |
Научный руководитель: | Колєснік, Іван Васильович |
metadata.dc.contributor.affiliation: | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка Кафедра трактори і автомобілі |
Ключевые слова: | автотранспортних засобів;вантаж;малотонажний автопоїзд;невібростійкі вантажі;автомобіль;стійкість;керованість |
Дата публикации: | 2020 |
Издательство: | Харків: ХНТУСГ |
Библиографическое описание: | Булишев І. В. Підвищення маневреності малотонажного автопоїзду з одновісним причепом при транспортуванні вантажів: кваліфікаційна робота магістра: спец. 274 - Автомобільний транспорт; наук. кер. І. В. Колєсник; Харків, 2020. 72 с. |
Краткий осмотр (реферат): | Кваліфікаційна робота складається з 72 сторінок друкованого тексту, 3 розділів, 15 рисунків, 7 таблиці, 27 літературних джерел. Актуальність теми дослідження. Використання автотранспортних засобів характеризується численними різноманітними додатками виробничої діяльності людини. Одним з актуальних додатків є перевезення вантажів. Якщо питання перевезення великогабаритних вантажів вивчені досить добре, то для перевезення малотоннажних вантажів, в яких використовуються малотоннажні автопоїзда з простими невеликими причепами, питання маневреності вивчені далеко не в повній мірі. Наукова новизна: обґрунтована можливість підвищення маневреності та безпеки МАП за рахунок застосування в зчіпному пристрої гнучкою керованої зв'язку; досліджені характеристики маневреності МАП з керованою гнучким зв'язком в зчіпному пристрої при транспортуванні невібростійкого вантажу при різних масах вантажу, швидкостях руху, коефіцієнтах зчеплення; показано збільшення маневреності МАП у порівнянні з існуючими конструкціями причепів, особливо при русі заднім ходом; отримані залежності швидкості транспортування невібростійких вантажів різної маси при різних дорожніх умовах. Практична значимість роботи: розроблено зчіпний пристрій, що забезпечує високу маневреність і безпеку при використанні в складних дорожніх і обмежених міських умовах; зчіпний пристрій має просту онструкцію, високою надійністю і ремонтопридатністю. Методи дослідження. При проведених теоретичних і експериментальних досліджень застосовувалися методи математичного моделювання динаміки систем, програмування та натурних випробувань автотранспортних засобів в реальних умовах. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14458 |
Располагается в коллекциях: | 274 - "Автомобільний транспорт" (Магістри) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
274_Bulyshev_m.pdf Restricted Access | 13.59 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть Запрос копии |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.