Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/14458
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Колєснік, Іван Васильович | - |
dc.contributor.author | Булишев, Ігор Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-18T23:50:32Z | - |
dc.date.available | 2022-11-18T23:50:32Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Булишев І. В. Підвищення маневреності малотонажного автопоїзду з одновісним причепом при транспортуванні вантажів: кваліфікаційна робота магістра: спец. 274 - Автомобільний транспорт; наук. кер. І. В. Колєсник; Харків, 2020. 72 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14458 | - |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота складається з 72 сторінок друкованого тексту, 3 розділів, 15 рисунків, 7 таблиці, 27 літературних джерел. Актуальність теми дослідження. Використання автотранспортних засобів характеризується численними різноманітними додатками виробничої діяльності людини. Одним з актуальних додатків є перевезення вантажів. Якщо питання перевезення великогабаритних вантажів вивчені досить добре, то для перевезення малотоннажних вантажів, в яких використовуються малотоннажні автопоїзда з простими невеликими причепами, питання маневреності вивчені далеко не в повній мірі. Наукова новизна: обґрунтована можливість підвищення маневреності та безпеки МАП за рахунок застосування в зчіпному пристрої гнучкою керованої зв'язку; досліджені характеристики маневреності МАП з керованою гнучким зв'язком в зчіпному пристрої при транспортуванні невібростійкого вантажу при різних масах вантажу, швидкостях руху, коефіцієнтах зчеплення; показано збільшення маневреності МАП у порівнянні з існуючими конструкціями причепів, особливо при русі заднім ходом; отримані залежності швидкості транспортування невібростійких вантажів різної маси при різних дорожніх умовах. Практична значимість роботи: розроблено зчіпний пристрій, що забезпечує високу маневреність і безпеку при використанні в складних дорожніх і обмежених міських умовах; зчіпний пристрій має просту онструкцію, високою надійністю і ремонтопридатністю. Методи дослідження. При проведених теоретичних і експериментальних досліджень застосовувалися методи математичного моделювання динаміки систем, програмування та натурних випробувань автотранспортних засобів в реальних умовах. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харків: ХНТУСГ | uk_UA |
dc.subject | автотранспортних засобів | uk_UA |
dc.subject | вантаж | uk_UA |
dc.subject | малотонажний автопоїзд | uk_UA |
dc.subject | невібростійкі вантажі | uk_UA |
dc.subject | автомобіль | uk_UA |
dc.subject | стійкість | uk_UA |
dc.subject | керованість | uk_UA |
dc.title | Підвищення маневреності малотонажного автопоїзду з одновісним причепом при транспортуванні вантажів | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
dc.contributor.affiliation | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка | - |
dc.contributor.affiliation | Кафедра трактори і автомобілі | - |
Розташовується у зібраннях: | 274 - "Автомобільний транспорт" (Магістри) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
274_Bulyshev_m.pdf Restricted Access | 13.59 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.