Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/14457
Назва: | Підвищення стійкості і функціональної стабільності легкових автомобілів при службових гальмуваннях |
Автори: | Зубко, Сергій Миколайович |
Науковий керівник : | Лебедєв, Анатолій Тихонович |
Місце роботи: | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка Кафедра трактори і автомобілі |
Ключові слова: | службове гальмування;гальмівна сила;розподіл гальмівних сил;коефіцієнт стіійкості;кутове прискорення;автомобіль;стійкість;керованість |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Харків: ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Зубко С. М. Підвищення стійкості і функціональної стабільності легкових автомобілів при службових гальмуваннях: кваліфікаційна робота магістра: спец. 274 - Автомобільний транспорт; наук. кер. А. Т. Лебедєв; Харків, 2020. 57 с. |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота складається з 64 сторінок друкованого тексту, 4 розділів, 15 рисунків, 7 таблиці, 27 літературних джерел. Актуальність теми. Гальмування використовується для регулювання швидкості руху автомобіля. В роботі представлено схему руху автомобіля, основними фазами якого є розгін, рух з постійною швидкістю, вибіг або рух накатом і гальмування. Слід зазначити, що рух з постійною швидкістю є поняттям умовним і слід вважати, що це сталий рух. Сталий рух є рухом з постійною середньою швидкістю на відміну від рівномірного руху при постійній миттєвій швидкості. Об'єкт дослідження – процеси гальмування автомобіля з різною компоновкою ходової частини на прямолінійних і криволінійних горизонтальних ділянках дороги. Предмет дослідження – визначення раціонального розподілу гальмівних сил між осями двовісного автомобіля. Методи дослідження. В роботі використовувалися методи експериментального визначення конструктивних властивостей процесу гальмування автомобілів, методи класичної механіки і теорії диференціального і інтегрального числень. В експериментальній частині – метод парціальних прискорень, методи електричних вимірювань механічних величин, методи математичної статистики. Практична цінність отриманих результатів дипломної роботи полягає в поліпшенні методик для проведення науково-дослідних робіт при постановці на виробництво нових елементів автомобільної техніки і вдосконаленні їх гальмівної системи і методів діагностики їх технічного стану. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14457 |
Розташовується у зібраннях: | 274 - "Автомобільний транспорт" (Магістри) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
274_Zubko_m.pdf Restricted Access | 9.91 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.