Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14457
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Лебедєв, Анатолій Тихонович | - |
dc.contributor.author | Зубко, Сергій Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-18T23:44:29Z | - |
dc.date.available | 2022-11-18T23:44:29Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Зубко С. М. Підвищення стійкості і функціональної стабільності легкових автомобілів при службових гальмуваннях: кваліфікаційна робота магістра: спец. 274 - Автомобільний транспорт; наук. кер. А. Т. Лебедєв; Харків, 2020. 57 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14457 | - |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота складається з 64 сторінок друкованого тексту, 4 розділів, 15 рисунків, 7 таблиці, 27 літературних джерел. Актуальність теми. Гальмування використовується для регулювання швидкості руху автомобіля. В роботі представлено схему руху автомобіля, основними фазами якого є розгін, рух з постійною швидкістю, вибіг або рух накатом і гальмування. Слід зазначити, що рух з постійною швидкістю є поняттям умовним і слід вважати, що це сталий рух. Сталий рух є рухом з постійною середньою швидкістю на відміну від рівномірного руху при постійній миттєвій швидкості. Об'єкт дослідження – процеси гальмування автомобіля з різною компоновкою ходової частини на прямолінійних і криволінійних горизонтальних ділянках дороги. Предмет дослідження – визначення раціонального розподілу гальмівних сил між осями двовісного автомобіля. Методи дослідження. В роботі використовувалися методи експериментального визначення конструктивних властивостей процесу гальмування автомобілів, методи класичної механіки і теорії диференціального і інтегрального числень. В експериментальній частині – метод парціальних прискорень, методи електричних вимірювань механічних величин, методи математичної статистики. Практична цінність отриманих результатів дипломної роботи полягає в поліпшенні методик для проведення науково-дослідних робіт при постановці на виробництво нових елементів автомобільної техніки і вдосконаленні їх гальмівної системи і методів діагностики їх технічного стану. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харків: ХНТУСГ | uk_UA |
dc.subject | службове гальмування | uk_UA |
dc.subject | гальмівна сила | uk_UA |
dc.subject | розподіл гальмівних сил | uk_UA |
dc.subject | коефіцієнт стіійкості | uk_UA |
dc.subject | кутове прискорення | uk_UA |
dc.subject | автомобіль | uk_UA |
dc.subject | стійкість | uk_UA |
dc.subject | керованість | uk_UA |
dc.title | Підвищення стійкості і функціональної стабільності легкових автомобілів при службових гальмуваннях | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
dc.contributor.affiliation | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра трактори і автомобілі | - |
Appears in Collections: | 274 - "Автомобільний транспорт" (Магістри) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
274_Zubko_m.pdf Restricted Access | 9.91 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.