Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14457
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЛебедєв, Анатолій Тихонович-
dc.contributor.authorЗубко, Сергій Миколайович-
dc.date.accessioned2022-11-18T23:44:29Z-
dc.date.available2022-11-18T23:44:29Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЗубко С. М. Підвищення стійкості і функціональної стабільності легкових автомобілів при службових гальмуваннях: кваліфікаційна робота магістра: спец. 274 - Автомобільний транспорт; наук. кер. А. Т. Лебедєв; Харків, 2020. 57 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14457-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається з 64 сторінок друкованого тексту, 4 розділів, 15 рисунків, 7 таблиці, 27 літературних джерел. Актуальність теми. Гальмування використовується для регулювання швидкості руху автомобіля. В роботі представлено схему руху автомобіля, основними фазами якого є розгін, рух з постійною швидкістю, вибіг або рух накатом і гальмування. Слід зазначити, що рух з постійною швидкістю є поняттям умовним і слід вважати, що це сталий рух. Сталий рух є рухом з постійною середньою швидкістю на відміну від рівномірного руху при постійній миттєвій швидкості. Об'єкт дослідження – процеси гальмування автомобіля з різною компоновкою ходової частини на прямолінійних і криволінійних горизонтальних ділянках дороги. Предмет дослідження – визначення раціонального розподілу гальмівних сил між осями двовісного автомобіля. Методи дослідження. В роботі використовувалися методи експериментального визначення конструктивних властивостей процесу гальмування автомобілів, методи класичної механіки і теорії диференціального і інтегрального числень. В експериментальній частині – метод парціальних прискорень, методи електричних вимірювань механічних величин, методи математичної статистики. Практична цінність отриманих результатів дипломної роботи полягає в поліпшенні методик для проведення науково-дослідних робіт при постановці на виробництво нових елементів автомобільної техніки і вдосконаленні їх гальмівної системи і методів діагностики їх технічного стану.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.subjectслужбове гальмуванняuk_UA
dc.subjectгальмівна силаuk_UA
dc.subjectрозподіл гальмівних силuk_UA
dc.subjectкоефіцієнт стіійкостіuk_UA
dc.subjectкутове прискоренняuk_UA
dc.subjectавтомобільuk_UA
dc.subjectстійкістьuk_UA
dc.subjectкерованістьuk_UA
dc.titleПідвищення стійкості і функціональної стабільності легкових автомобілів при службових гальмуванняхuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationХарківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра трактори і автомобілі-
Appears in Collections:274 - "Автомобільний транспорт" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
274_Zubko_m.pdf
  Restricted Access
9.91 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.