Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14457
Title: Підвищення стійкості і функціональної стабільності легкових автомобілів при службових гальмуваннях
Authors: Зубко, Сергій Миколайович
metadata.dc.contributor.advisor: Лебедєв, Анатолій Тихонович
metadata.dc.contributor.affiliation: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра трактори і автомобілі
Keywords: службове гальмування;гальмівна сила;розподіл гальмівних сил;коефіцієнт стіійкості;кутове прискорення;автомобіль;стійкість;керованість
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Зубко С. М. Підвищення стійкості і функціональної стабільності легкових автомобілів при службових гальмуваннях: кваліфікаційна робота магістра: спец. 274 - Автомобільний транспорт; наук. кер. А. Т. Лебедєв; Харків, 2020. 57 с.
Abstract: Кваліфікаційна робота складається з 64 сторінок друкованого тексту, 4 розділів, 15 рисунків, 7 таблиці, 27 літературних джерел. Актуальність теми. Гальмування використовується для регулювання швидкості руху автомобіля. В роботі представлено схему руху автомобіля, основними фазами якого є розгін, рух з постійною швидкістю, вибіг або рух накатом і гальмування. Слід зазначити, що рух з постійною швидкістю є поняттям умовним і слід вважати, що це сталий рух. Сталий рух є рухом з постійною середньою швидкістю на відміну від рівномірного руху при постійній миттєвій швидкості. Об'єкт дослідження – процеси гальмування автомобіля з різною компоновкою ходової частини на прямолінійних і криволінійних горизонтальних ділянках дороги. Предмет дослідження – визначення раціонального розподілу гальмівних сил між осями двовісного автомобіля. Методи дослідження. В роботі використовувалися методи експериментального визначення конструктивних властивостей процесу гальмування автомобілів, методи класичної механіки і теорії диференціального і інтегрального числень. В експериментальній частині – метод парціальних прискорень, методи електричних вимірювань механічних величин, методи математичної статистики. Практична цінність отриманих результатів дипломної роботи полягає в поліпшенні методик для проведення науково-дослідних робіт при постановці на виробництво нових елементів автомобільної техніки і вдосконаленні їх гальмівної системи і методів діагностики їх технічного стану.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14457
Appears in Collections:274 - "Автомобільний транспорт" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
274_Zubko_m.pdf
  Restricted Access
9.91 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.