Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14453
Title: Дослідження систем підресорювання транспортних засобів
Authors: Григор’єв, Сергій Володимирович
metadata.dc.contributor.advisor: Шуляк, М. Л.
metadata.dc.contributor.affiliation: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка
Кафедра трактори і автомобілі
Keywords: автотранспортний засіб;системи підресорювання;плавність ходу;експлуатаційні властивості;безпека руху
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Григор’єв С. В. Дослідження систем підресорювання транспортних засобів: кваліфікаційна робота магістра: спец. 274 - Автомобільний транспорт; наук. кер. М. Л. Шуляк; Харків, 2020. 55 с.
Abstract: Обсяг дипломної роботи складає 57 сторінок основного матеріалу та 14 сторінок додатків, кількість ілюстрацій – 36 шт., таблиць – 5 шт., бібліографічних найменувань за переліком посилань – 23 шт., креслень – 10 шт. В роботі розглядаються питання дослідження керованих систем підресорювання, наводяться деякі варіанти їх виконання, а також різні алгоритми управління пружними і демпферуючими елементами. Розглянута ефективність роботи керованої системи підресорювання, що оцінюється по поліпшенню показників плавності ходу, і не завжди розглядається її вплив на інші експлуатаційні властивості АТЗ, передусім пов'язані з безпекою руху. Наукова частина включає результати проведених досліджень комбінованого управління упругодемпфирующими елементами системи підресорювання автомобіля підвищеної прохідності. Визначений найбільш оптимальний компроміс протидії кінематичної і динамічної складової обурення, що дозволяє отримати істотне зниження вертикального прискорення і крену підресорених мас при русі в нестаціонарних режимах.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14453
Appears in Collections:274 - "Автомобільний транспорт" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
274_Hryhoryev_m.pdf
  Restricted Access
10.19 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.