Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14451
Назва: Методика підвищення довговічності вузлів тертя ходової частини автотранспортних засобів на основі композиційних матеріалів
Автори: Морозова, Анастасія Тимурівна
Науковий керівник : Калінін, Євген Іванович
Місце роботи: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка
Кафедра трактори і автомобілі
Ключові слова: автомобільний потяг;міцність;надійність;технологічний процес;відновлення;ресурс
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Морозова А. Т. Методика підвищення довговічності вузлів тертя ходової частини автотранспортних засобів на основі композиційних матеріалів: кваліфікаційна робота магістра: спец. 274 - Автомобільний транспорт; наук. кер. Є. І. Калінін; Харків, 2020. 81 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається з 90 сторінок друкованого тексту, 3 розділів, 34 рисунків, 10 таблиць, 58 літературних джерел. Актуальність теми. Одним із способів вирішення недоліків роботи елементів ходової частини автомобіля є можливість заміни зношених втулок вузлів тертя та виготовлення їх під ремонтний розмір з поліефіркетону. Коректність і обґрунтованість методики розрахунків триботехнічних сполучень ходової частини роблять значний вплив на їх надійність і довговічність. Об’єкт дослідження – процеси функціонування рухливих сполучень ходової частини автопоїздів, а саме шкворневого вузла ходової частини. Предмет дослідження – триботехнічна система сполучень вузлів тертя ходової частини автопоїздів. Методи дослідження. В роботі використані як стандартні або широко відомі методики аналізу процесу тертя, так і сучасні методи дослідження. Оптимізацію системи тертя проводили на основі математичного планування експерименту. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що теоретично обґрунтована і експериментально доведена адекватність розробленої математичної моделі вузла тертя, що дозволяє оптимізувати роботу триботехнічної системи. Практична цінність отриманих результатів дипломної роботи полягає в тому, що розроблено перспективний технологічний процес відновлення шкворневих вузлів ходової частини та тягово-зчіпних пристроїв вантажних транспортних засобів. Шляхом механічної обробки на металорізальному обладнанні запропоновані вироби для заміни елемента спряження методом ремонтної деталі
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14451
Розташовується у зібраннях:274 - "Автомобільний транспорт" (Магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
274_Morozova_m.pdf
  Restricted Access
15.37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.