Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/14451
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКалінін, Євген Іванович-
dc.contributor.authorМорозова, Анастасія Тимурівна-
dc.date.accessioned2022-11-18T23:07:18Z-
dc.date.available2022-11-18T23:07:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМорозова А. Т. Методика підвищення довговічності вузлів тертя ходової частини автотранспортних засобів на основі композиційних матеріалів: кваліфікаційна робота магістра: спец. 274 - Автомобільний транспорт; наук. кер. Є. І. Калінін; Харків, 2020. 81 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14451-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається з 90 сторінок друкованого тексту, 3 розділів, 34 рисунків, 10 таблиць, 58 літературних джерел. Актуальність теми. Одним із способів вирішення недоліків роботи елементів ходової частини автомобіля є можливість заміни зношених втулок вузлів тертя та виготовлення їх під ремонтний розмір з поліефіркетону. Коректність і обґрунтованість методики розрахунків триботехнічних сполучень ходової частини роблять значний вплив на їх надійність і довговічність. Об’єкт дослідження – процеси функціонування рухливих сполучень ходової частини автопоїздів, а саме шкворневого вузла ходової частини. Предмет дослідження – триботехнічна система сполучень вузлів тертя ходової частини автопоїздів. Методи дослідження. В роботі використані як стандартні або широко відомі методики аналізу процесу тертя, так і сучасні методи дослідження. Оптимізацію системи тертя проводили на основі математичного планування експерименту. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що теоретично обґрунтована і експериментально доведена адекватність розробленої математичної моделі вузла тертя, що дозволяє оптимізувати роботу триботехнічної системи. Практична цінність отриманих результатів дипломної роботи полягає в тому, що розроблено перспективний технологічний процес відновлення шкворневих вузлів ходової частини та тягово-зчіпних пристроїв вантажних транспортних засобів. Шляхом механічної обробки на металорізальному обладнанні запропоновані вироби для заміни елемента спряження методом ремонтної деталіuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.subjectавтомобільний потягuk_UA
dc.subjectміцністьuk_UA
dc.subjectнадійністьuk_UA
dc.subjectтехнологічний процесuk_UA
dc.subjectвідновленняuk_UA
dc.subjectресурсuk_UA
dc.titleМетодика підвищення довговічності вузлів тертя ходової частини автотранспортних засобів на основі композиційних матеріалівuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationХарківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка-
dc.contributor.affiliationКафедра трактори і автомобілі-
Appears in Collections:274 - "Автомобільний транспорт" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
274_Morozova_m.pdf
  Restricted Access
15.37 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.