Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/14451
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Калінін, Євген Іванович | - |
dc.contributor.author | Морозова, Анастасія Тимурівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-18T23:07:18Z | - |
dc.date.available | 2022-11-18T23:07:18Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Морозова А. Т. Методика підвищення довговічності вузлів тертя ходової частини автотранспортних засобів на основі композиційних матеріалів: кваліфікаційна робота магістра: спец. 274 - Автомобільний транспорт; наук. кер. Є. І. Калінін; Харків, 2020. 81 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14451 | - |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота складається з 90 сторінок друкованого тексту, 3 розділів, 34 рисунків, 10 таблиць, 58 літературних джерел. Актуальність теми. Одним із способів вирішення недоліків роботи елементів ходової частини автомобіля є можливість заміни зношених втулок вузлів тертя та виготовлення їх під ремонтний розмір з поліефіркетону. Коректність і обґрунтованість методики розрахунків триботехнічних сполучень ходової частини роблять значний вплив на їх надійність і довговічність. Об’єкт дослідження – процеси функціонування рухливих сполучень ходової частини автопоїздів, а саме шкворневого вузла ходової частини. Предмет дослідження – триботехнічна система сполучень вузлів тертя ходової частини автопоїздів. Методи дослідження. В роботі використані як стандартні або широко відомі методики аналізу процесу тертя, так і сучасні методи дослідження. Оптимізацію системи тертя проводили на основі математичного планування експерименту. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що теоретично обґрунтована і експериментально доведена адекватність розробленої математичної моделі вузла тертя, що дозволяє оптимізувати роботу триботехнічної системи. Практична цінність отриманих результатів дипломної роботи полягає в тому, що розроблено перспективний технологічний процес відновлення шкворневих вузлів ходової частини та тягово-зчіпних пристроїв вантажних транспортних засобів. Шляхом механічної обробки на металорізальному обладнанні запропоновані вироби для заміни елемента спряження методом ремонтної деталі | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харків: ХНТУСГ | uk_UA |
dc.subject | автомобільний потяг | uk_UA |
dc.subject | міцність | uk_UA |
dc.subject | надійність | uk_UA |
dc.subject | технологічний процес | uk_UA |
dc.subject | відновлення | uk_UA |
dc.subject | ресурс | uk_UA |
dc.title | Методика підвищення довговічності вузлів тертя ходової частини автотранспортних засобів на основі композиційних матеріалів | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
dc.contributor.affiliation | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка | - |
dc.contributor.affiliation | Кафедра трактори і автомобілі | - |
Appears in Collections: | 274 - "Автомобільний транспорт" (Магістри) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
274_Morozova_m.pdf Restricted Access | 15.37 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.