Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1442
Назва: Strategic management conceptual principles of agricultural enterprises competitive behavior
Інші назви: Концептуальні принципи стратегічного управління конкурентною поведінкою сільськогосподарських підприємств
Автори: Kviatko, T. M.
Rudenko, S. V.
Mykolenko, I. G.
Ключові слова: strategic management;competitive behavior;agricultural enterprises;competitive structures;стратегічне управління;конкурентна поведінка;конкурентна поведінка;конкурентні структури
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків
Бібліографічний опис: Kviatko T. M., Rudenko S. V., Mykolenko I. G. Strategic management conceptual principles of agricultural enterprises competitive behavior. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2018. № 2. С. 48-53.
Серія/номер: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 2
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to identification the scientific achievements of the competition theories and the principles of their implementation in the management of competitive behavior of agrarian enterprises in the target markets for product sales. It was also found that the latest stage in the development of scientific interpretations of competition actually synthesizes and partly modifies the basic provisions of the classical and neoclassical stages of the formation of the theory of competition, accumulates specific scientific results and forms the theoretical basis for further research of the theory of competition. The success of the economic entities in the competition and maintaining the leading position in the target markets in the future depends on the ability to effectively apply competitive behavior strategies in accordance with the types of competitive structures of the target markets, given the level of development of their economic potential and the consideration of situational factors.
Стаття присвячена визначенню наукових досягнень теорії конкуренції та принципів їх реалізації в управлінні конкурентоспроможною поведінкою аграрних підприємств на цільових ринках продажів продукції. Виявлено, що останній етап у розвитку наукових інтерпретацій конкуренції фактично синтезує і частково змінює основні положення класичного та неокласичного етапів формування теорії конкуренції, акумулює конкретні наукові результати і формує теоретичні основи для подальшого дослідження теорії конкуренції. Встановлено, що успіх суб'єктів господарювання у конкурентній боротьбі та підтримання лідируючих позицій на цільових ринках у майбутньому залежить від здатності ефективно застосовувати стратегії конкурентної поведінки відповідно до типів конкурентних структур цільових ринків з огляду на рівень розвитку їх економічний потенціал та розгляд ситуативних факторів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1442
ISSN: 2524-0455
Розташовується у зібраннях:Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf327.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.