Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1442
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKviatko, T. M.-
dc.contributor.authorRudenko, S. V.-
dc.contributor.authorMykolenko, I. G.-
dc.date.accessioned2022-06-21T20:48:32Z-
dc.date.available2022-06-21T20:48:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationKviatko T. M., Rudenko S. V., Mykolenko I. G. Strategic management conceptual principles of agricultural enterprises competitive behavior. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2018. № 2. С. 48-53.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0455-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1442-
dc.description.abstractThe article is devoted to identification the scientific achievements of the competition theories and the principles of their implementation in the management of competitive behavior of agrarian enterprises in the target markets for product sales. It was also found that the latest stage in the development of scientific interpretations of competition actually synthesizes and partly modifies the basic provisions of the classical and neoclassical stages of the formation of the theory of competition, accumulates specific scientific results and forms the theoretical basis for further research of the theory of competition. The success of the economic entities in the competition and maintaining the leading position in the target markets in the future depends on the ability to effectively apply competitive behavior strategies in accordance with the types of competitive structures of the target markets, given the level of development of their economic potential and the consideration of situational factors.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена визначенню наукових досягнень теорії конкуренції та принципів їх реалізації в управлінні конкурентоспроможною поведінкою аграрних підприємств на цільових ринках продажів продукції. Виявлено, що останній етап у розвитку наукових інтерпретацій конкуренції фактично синтезує і частково змінює основні положення класичного та неокласичного етапів формування теорії конкуренції, акумулює конкретні наукові результати і формує теоретичні основи для подальшого дослідження теорії конкуренції. Встановлено, що успіх суб'єктів господарювання у конкурентній боротьбі та підтримання лідируючих позицій на цільових ринках у майбутньому залежить від здатності ефективно застосовувати стратегії конкурентної поведінки відповідно до типів конкурентних структур цільових ринків з огляду на рівень розвитку їх економічний потенціал та розгляд ситуативних факторів.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми інноваційної економіки;№ 2-
dc.subjectstrategic managementuk_UA
dc.subjectcompetitive behavioruk_UA
dc.subjectagricultural enterprisesuk_UA
dc.subjectcompetitive structuresuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectконкурентна поведінкаuk_UA
dc.subjectконкурентна поведінкаuk_UA
dc.subjectконкурентні структуриuk_UA
dc.titleStrategic management conceptual principles of agricultural enterprises competitive behavioruk_UA
dc.title.alternativeКонцептуальні принципи стратегічного управління конкурентною поведінкою сільськогосподарських підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf327.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.