Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1410
Назва: | Сутність маркетингової ефективності в системі управління маркетинговою діяльністю підприємства The essence of marketing effectiveness in system of managing marketing activity ofthe enterprise |
Автори: | Соболев, Володимир Львович |
Ключові слова: | ефективність маркетингової діяльності;система управління;маркетингова ефективність;оцінка;эффективность маркетинговой деятельности;система управления;маркетинговая эффективность;оценка;effectiveness of marketing activities;management system;marketing effectiveness;assessment |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Харківський державний університет харчування та торгівлі |
Бібліографічний опис: | Соболев В.Л. Сутність маркетингової ефективності в системі управління маркетинговою діяльністю підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2015. Вип. 1(21). С. 322-334. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто сутність ефективності маркетингової діяльності та її
роль у системі управління. На основі проведеного теоретичного аналізу
запропоновано використання терміна «маркетингова ефективність» як
показника комплексної оцінки. Доведено, що її визначення має здійснюватися
через аналіз рівня впливу маркетингових інструментів на поведінку
споживачів. The problems of marketing control, one of the directions of which is the evaluation of marketing effectiveness, are becoming more important regarding the speed-up of changes in the world, new demands and changes in the position of the consumer, increase of competitiveness. The aim of the research is to define the essence, place, function and importance of marketing effectiveness of retail enterprises regarding its role in managing marketing activity. The actions and reactions of the consumers under the influence of marketing measures are to be assessed. The actions and reactions of the consumers under the influence of marketing measures are to be assessed. The measures in retail trade are to be directed towards the provision of permanent flow of clients, its gradual increase, raising the frequency and volume of purchases. It is the background for the increase of sales, improvement of economic indexes, and provision of operational stability. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1410 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 1 (21) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
esprstp_2015_1_33.pdf | 298.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.