Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1403
Назва: | Особливості маркетингу на ринку продуктів швидкого приготування Features of marceting market fast food |
Автори: | Попова, Людмила Олексіївна Мітяєва, Тетяна Леонідівна Лозинська, Аліна Володимирівна |
Ключові слова: | методологія;сегментація;споживач;цільова аудиторія;позиціонування;маркетинг;факторний аналіз;продукт;маркетингові дослідження;методология;сегментация;потребитель;целевая аудитория;позиционирование;маркетинг;факторный анализ;продукт;маркетинговые исследования;methodology;segmentation;consumer target audience;positioning;marketing;factor analysis;product;customer;marketing research |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Харківський державний університет харчування та торгівлі |
Бібліографічний опис: | Попова Л.О., Мітяєва Т.Л., Лозинська А.В. Особливості маркетингу на ринку продуктів швидкого приготування. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2015. Вип. 1(21). С. 277-288. |
Короткий огляд (реферат): | Подано методологічний підхід до процесу сегментації на ринку
продуктів швидкого приготування. Авторами статті проаналізовано ринок
продуктів швидкого приготування з метою сегментації та розробки
методологічного підходу до сегментації на цьому ринку. Analyzing social-economic relations in Ukraine and revealing their most significant dynamic changes for the creation of the most successful business management systems the authors strived to present methodological approach to the segmentation process at the fast food market. This emphasizes the actuality of studying main directions of segmentation and development of methodological approach to the segmentation process at the fast food market. The main aim of the work is to formulate the results of the performed analysis and methodological approach to segmentation at the fast food market, and to improve formulation of the segmentation terminology with the account of unsatisfied needs. The authors of the work analyzed the fast food market with the aim of segmentation and development of methodological approach to segmentation at the market. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1403 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 1 (21) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
esprstp_2015_1_29.pdf | 265.5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.