Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1403
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопова, Людмила Олексіївна-
dc.contributor.authorМітяєва, Тетяна Леонідівна-
dc.contributor.authorЛозинська, Аліна Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-06-21T12:09:44Z-
dc.date.available2022-06-21T12:09:44Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПопова Л.О., Мітяєва Т.Л., Лозинська А.В. Особливості маркетингу на ринку продуктів швидкого приготування. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2015. Вип. 1(21). С. 277-288.-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1403-
dc.description.abstractПодано методологічний підхід до процесу сегментації на ринку продуктів швидкого приготування. Авторами статті проаналізовано ринок продуктів швидкого приготування з метою сегментації та розробки методологічного підходу до сегментації на цьому ринку.uk_UA
dc.description.abstractAnalyzing social-economic relations in Ukraine and revealing their most significant dynamic changes for the creation of the most successful business management systems the authors strived to present methodological approach to the segmentation process at the fast food market. This emphasizes the actuality of studying main directions of segmentation and development of methodological approach to the segmentation process at the fast food market. The main aim of the work is to formulate the results of the performed analysis and methodological approach to segmentation at the fast food market, and to improve formulation of the segmentation terminology with the account of unsatisfied needs. The authors of the work analyzed the fast food market with the aim of segmentation and development of methodological approach to segmentation at the market.-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectметодологіяuk_UA
dc.subjectсегментація-
dc.subjectспоживач-
dc.subjectцільова аудиторія-
dc.subjectпозиціонування-
dc.subjectмаркетинг-
dc.subjectфакторний аналіз-
dc.subjectпродукт-
dc.subjectмаркетингові дослідження-
dc.subjectметодология-
dc.subjectсегментация-
dc.subjectпотребитель-
dc.subjectцелевая аудитория-
dc.subjectпозиционирование-
dc.subjectмаркетинг-
dc.subjectфакторный анализ-
dc.subjectпродукт-
dc.subjectмаркетинговые исследования-
dc.subjectmethodology-
dc.subjectsegmentation-
dc.subjectconsumer target audience-
dc.subjectpositioning-
dc.subjectmarketing-
dc.subjectfactor analysis-
dc.subjectproduct-
dc.subjectcustomer-
dc.subjectmarketing research-
dc.titleОсобливості маркетингу на ринку продуктів швидкого приготуванняuk_UA
dc.titleFeatures of marceting market fast food-
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (21)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2015_1_29.pdf265.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.