Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13706
Назва: Управління якістю послуг
Автори: Шеченко, Олена Євгеніїна
Бондаренко, Валентина Федосіївна
Ключові слова: управління якістю;послуги;системи;менеджмент якості
Дата публікації: 2015
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Шеченко О. Є., Бондаренко В. Ф. Управління якістю послуг: опорний конспект лекцій для студентів зі спеціальності 7.03060101, 8.03060101 «Менеджмент організації і адміністрування»; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. Харків : ХДУХТ, 2015. 57 с.
Короткий огляд (реферат): Метою викладання дисципліни «Управління якістю послуг» є формування у студентів теорії та методології управління якістю, принципів побудови та функціонування системи управління якістю, опанування нормативно-правових, організаційних та економічних питань щодо управління якістю послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13706
Розташовується у зібраннях:Курси лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OK_UYAP_15.pdf440.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.