Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13706
Название: Управління якістю послуг
Авторы: Шеченко, Олена Євгеніїна
Бондаренко, Валентина Федосіївна
Ключевые слова: управління якістю;послуги;системи;менеджмент якості
Дата публикации: 2015
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Шеченко О. Є., Бондаренко В. Ф. Управління якістю послуг: опорний конспект лекцій для студентів зі спеціальності 7.03060101, 8.03060101 «Менеджмент організації і адміністрування»; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. Харків : ХДУХТ, 2015. 57 с.
Краткий осмотр (реферат): Метою викладання дисципліни «Управління якістю послуг» є формування у студентів теорії та методології управління якістю, принципів побудови та функціонування системи управління якістю, опанування нормативно-правових, організаційних та економічних питань щодо управління якістю послуг.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13706
Располагается в коллекциях:Курси лекцій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
OK_UYAP_15.pdf440.14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.