Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13604
Назва: «PR» як один з інструментів рекламного менеджменту для забезпечення розвитку підприємств
Інші назви: «PR» как один из инструментов рекламного менеджмента для обеспечения развития предприятий
«PR» as one of the tools of advertising management to ensure the development of enterprises
Автори: Науменко, І. В.
Ключові слова: PR-маркетинг;підприємство;економічний потенціал;розвиток підприємства;конкурентоспроможність;предприятие;экономический потенциал;развитие предприятия;конкурентоспособность;PR-Marketing;Enterprise;Economic Potential;Enterprise Development;Competitiveness
Дата публікації: 2018
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Науменко І. В. «PR» як один з інструментів рекламного менеджменту для забезпечення розвитку підприємств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 193 «Економічні науки». 2018. С. 319-324.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 193;
Короткий огляд (реферат): В статті звертається увага на особливу актуальність створення PR-відділу на підприємстві в сучасних умовах. Наведено визначенні сутності, змісту, функцій і інструментарію даної дефініції, а також дослідження проблеми формування механізму управління і оцінки ефективності PR сучасного вітчизняного підприємства. Автори доводять, що «якісний» PR, як один з основних елементів інтегрованих маркетингових комунікацій, багато в чому здатний підвищити конкурентоспроможність підприємств, оскільки виступає домінантою в процесі формування ефективної маркетингової стратегії, комунікативної політики бізнесу в цілому.
В статье обращается внимание на особую актуальность создания PR-отдела на предприятии в современных условиях. Приведены определения сущности, содержания, функций и инструментария данной дефиниции, а также исследования проблемы формирования механизма управления и оценки эффективности PR современного отечественного предприятия. Авторы доказывают, что «качественный» PR, как один из основных элементов интегрированных маркетинговых коммуникаций, во многом способен повысить конкурентоспособность предприятий, поскольку выступает доминантой в процессе формирования эффективной маркетинговой стратегии, коммуникативной политики бизнеса в целом.
The article draws attention to the particular relevance of PR-department of the enterprise in modern conditions. An determining the nature, content, features and tools of the definitions and study on the formation mechanism of control and evaluate PR modern domestic enterprises. The authors argues that «quality» PR as one of the key elements of integrated marketing communications is largely able to enhance the competitiveness of enterprises, acting as dominant in the formation of an effective marketing strategy, business communication policy in general.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13604
Розташовується у зібраннях:Випуск 193: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35_193_2018.pdf359.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.