Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13604
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНауменко, І. В.-
dc.date.accessioned2022-11-14T19:47:08Z-
dc.date.available2022-11-14T19:47:08Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationНауменко І. В. «PR» як один з інструментів рекламного менеджменту для забезпечення розвитку підприємств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 193 «Економічні науки». 2018. С. 319-324.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13604-
dc.description.abstractВ статті звертається увага на особливу актуальність створення PR-відділу на підприємстві в сучасних умовах. Наведено визначенні сутності, змісту, функцій і інструментарію даної дефініції, а також дослідження проблеми формування механізму управління і оцінки ефективності PR сучасного вітчизняного підприємства. Автори доводять, що «якісний» PR, як один з основних елементів інтегрованих маркетингових комунікацій, багато в чому здатний підвищити конкурентоспроможність підприємств, оскільки виступає домінантою в процесі формування ефективної маркетингової стратегії, комунікативної політики бізнесу в цілому.uk_UA
dc.description.abstractВ статье обращается внимание на особую актуальность создания PR-отдела на предприятии в современных условиях. Приведены определения сущности, содержания, функций и инструментария данной дефиниции, а также исследования проблемы формирования механизма управления и оценки эффективности PR современного отечественного предприятия. Авторы доказывают, что «качественный» PR, как один из основных элементов интегрированных маркетинговых коммуникаций, во многом способен повысить конкурентоспособность предприятий, поскольку выступает доминантой в процессе формирования эффективной маркетинговой стратегии, коммуникативной политики бизнеса в целом.uk_UA
dc.description.abstractThe article draws attention to the particular relevance of PR-department of the enterprise in modern conditions. An determining the nature, content, features and tools of the definitions and study on the formation mechanism of control and evaluate PR modern domestic enterprises. The authors argues that «quality» PR as one of the key elements of integrated marketing communications is largely able to enhance the competitiveness of enterprises, acting as dominant in the formation of an effective marketing strategy, business communication policy in general.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 193;-
dc.subjectPR-маркетингuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectекономічний потенціалuk_UA
dc.subjectрозвиток підприємстваuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectпредприятиеuk_UA
dc.subjectэкономический потенциалuk_UA
dc.subjectразвитие предприятияuk_UA
dc.subjectконкурентоспособностьuk_UA
dc.subjectPR-Marketinguk_UA
dc.subjectEnterpriseuk_UA
dc.subjectEconomic Potentialuk_UA
dc.subjectEnterprise Developmentuk_UA
dc.subjectCompetitivenessuk_UA
dc.title«PR» як один з інструментів рекламного менеджменту для забезпечення розвитку підприємствuk_UA
dc.title.alternative«PR» как один из инструментов рекламного менеджмента для обеспечения развития предприятийuk_UA
dc.title.alternative«PR» as one of the tools of advertising management to ensure the development of enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 193: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
35_193_2018.pdf359.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.