Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13578
Назва: Управление внутрикорпоративными отношениями в продуктовых компаниях на региональном уровне
Інші назви: Управління внутрішньо корпоративними відносинами в продуктових компаніях на регіональному рівні
Management of corporate relations in grocery companies at the regional level
Автори: Ленская, Т. И.
Назарова, М. С.
Ключові слова: вертикально-интегрированные корпоративные структуры;внутрикорпоративные отношения;продуктовые компании;региональный уровень;интеграционное взаимодействие;вертикально-інтегровані корпоративні структури;регіональний рівень;внутрішньо корпоративні відносини;продуктові компанії;інтеграційна взаємодія;vertically integrated corporate structures;corporate relations;regional level;product companies;integration interaction
Дата публікації: 2018
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Ленская Т. И., Назарова М. С. Управление внутрикорпоративными отношениями в продуктовых компаниях на региональном уровне. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 193 «Економічні науки». 2018. С. 256-264.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 193;
Короткий огляд (реферат): В статье предложена функциональная модель управления внутрикорпоративными отношениями продуктовых компаний на региональном уровне, определен комплекс функций эффективного управления интеграционным взаимодействием в компаниях. Установлено, что реализация модели управления взаимодействием участников продуктовой компании на практике позволит субъектам интеграции выйти на качественно новый уровень эффективности функционирования и обеспечить их дальнейшее устойчивое развитие.
У статті запропонована функціональна модель управління внутрішньо корпоративними відносинами продуктових компаній на регіональному рівні, визначено комплекс функцій ефективного управління інтеграційним взаємодією в компаніях. Встановлено, що реалізація моделі управління взаємодією учасників продуктової компанії на практиці дозволить суб'єктам інтеграції вийти на якісно новий рівень ефективності функціонування і забезпечити їх подальше сталий розвиток.
The article proposes a functional model for managing intra-corporate relations of product companies at the regional level, defines a set of functions for effective management of integration interaction in companies. It has been established that the implementation of the model for managing the interaction of participants in a product company in practice will allow integration subjects to reach a qualitatively new level of operational efficiency and ensure their further sustainable development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13578
Розташовується у зібраннях:Випуск 193: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28_193_2018.pdf375.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.