Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13578
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛенская, Т. И.-
dc.contributor.authorНазарова, М. С.-
dc.date.accessioned2022-11-14T17:39:41Z-
dc.date.available2022-11-14T17:39:41Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛенская Т. И., Назарова М. С. Управление внутрикорпоративными отношениями в продуктовых компаниях на региональном уровне. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 193 «Економічні науки». 2018. С. 256-264.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13578-
dc.description.abstractВ статье предложена функциональная модель управления внутрикорпоративными отношениями продуктовых компаний на региональном уровне, определен комплекс функций эффективного управления интеграционным взаимодействием в компаниях. Установлено, что реализация модели управления взаимодействием участников продуктовой компании на практике позволит субъектам интеграции выйти на качественно новый уровень эффективности функционирования и обеспечить их дальнейшее устойчивое развитие.uk_UA
dc.description.abstractУ статті запропонована функціональна модель управління внутрішньо корпоративними відносинами продуктових компаній на регіональному рівні, визначено комплекс функцій ефективного управління інтеграційним взаємодією в компаніях. Встановлено, що реалізація моделі управління взаємодією учасників продуктової компанії на практиці дозволить суб'єктам інтеграції вийти на якісно новий рівень ефективності функціонування і забезпечити їх подальше сталий розвиток.uk_UA
dc.description.abstractThe article proposes a functional model for managing intra-corporate relations of product companies at the regional level, defines a set of functions for effective management of integration interaction in companies. It has been established that the implementation of the model for managing the interaction of participants in a product company in practice will allow integration subjects to reach a qualitatively new level of operational efficiency and ensure their further sustainable development.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 193;-
dc.subjectвертикально-интегрированные корпоративные структурыuk_UA
dc.subjectвнутрикорпоративные отношенияuk_UA
dc.subjectпродуктовые компанииuk_UA
dc.subjectрегиональный уровеньuk_UA
dc.subjectинтеграционное взаимодействиеuk_UA
dc.subjectвертикально-інтегровані корпоративні структуриuk_UA
dc.subjectрегіональний рівеньuk_UA
dc.subjectвнутрішньо корпоративні відносиниuk_UA
dc.subjectпродуктові компаніїuk_UA
dc.subjectінтеграційна взаємодіяuk_UA
dc.subjectvertically integrated corporate structuresuk_UA
dc.subjectcorporate relationsuk_UA
dc.subjectregional leveluk_UA
dc.subjectproduct companiesuk_UA
dc.subjectintegration interactionuk_UA
dc.titleУправление внутрикорпоративными отношениями в продуктовых компаниях на региональном уровнеuk_UA
dc.title.alternativeУправління внутрішньо корпоративними відносинами в продуктових компаніях на регіональному рівніuk_UA
dc.title.alternativeManagement of corporate relations in grocery companies at the regional leveluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 193: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28_193_2018.pdf375.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.