Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13367
Назва: Ком'юніті-аспекти респектабельної бібліотеки
Інші назви: Community aspects of a respectable library
Автори: Перевозник, Тетяна Вікторівна
Ключові слова: ком’юніті-менеджмент;ребрендинг;маркетинг в бібліотеці;бібліотечне ком’юніті;лояльна спільнота;community management;rebranding;library marketing;library community;loyal community
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Перевозник Т. В. Ком'юніті-аспекти респектабельної бібліотеки. Матеріали ІІ-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції "Бібліотечно-інформаційне середовище як драйвер змін та інновацій в освіті": до 90 річчя Наукової бібліотеки ХНТУСГ, 30 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ. 2020. С. 65-69.
Короткий огляд (реферат): У доповіді розглянуті питання використання маркетингових технологій та інструментів метою залучення користувачів до бібліотеки, проведення ребрендингу і постійної маркетингової політики з використанням ком’юніті-менеджменту для досягнення цілей. На прикладі Наукової бібліотеки ХНТУСГ, ребрендинг та агресивний маркетинг розглядаються як ефективні способи просування нових бібліотечних продуктів і послуг. Зазначається, що для вирішення проблеми зменшення/відсутності користувачів, одним з головних кроків є зміна поляризації користувацької свідомості, створення ком’юніті – лояльної до бібліотеки спільноти. Показано, як НБ використовує у своїй діяльності ком’юніті-менеджмент, як формує в університеті ком’юніті на принципах дружби, уваги, визнання.
The report addresses the use of marketing technologies and tools to engage users in the library, rebranding and ongoing marketing policies using community management to achieve goals. On the example of the Scientific Library of KhNTUSG, rebranding and aggressive marketing are considered as effective ways to promote new library products and services. It is noted that to solve the problem of reduction / absence of users, one of the main steps is to change the polarization of user consciousness, to create a community - loyal to the library community. It shows how the National Bank uses community management in its activities, how it forms a community at the university on the principles of friendship, attention, recognition.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13367
Розташовується у зібраннях:Бібліотечно-інформаційне середовище як драйвер змін та інновацій в освіті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.