Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13367
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПеревозник, Тетяна Вікторівна-
dc.date.accessioned2022-11-12T17:02:18Z-
dc.date.available2022-11-12T17:02:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПеревозник Т. В. Ком'юніті-аспекти респектабельної бібліотеки. Матеріали ІІ-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції "Бібліотечно-інформаційне середовище як драйвер змін та інновацій в освіті": до 90 річчя Наукової бібліотеки ХНТУСГ, 30 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ. 2020. С. 65-69.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13367-
dc.description.abstractУ доповіді розглянуті питання використання маркетингових технологій та інструментів метою залучення користувачів до бібліотеки, проведення ребрендингу і постійної маркетингової політики з використанням ком’юніті-менеджменту для досягнення цілей. На прикладі Наукової бібліотеки ХНТУСГ, ребрендинг та агресивний маркетинг розглядаються як ефективні способи просування нових бібліотечних продуктів і послуг. Зазначається, що для вирішення проблеми зменшення/відсутності користувачів, одним з головних кроків є зміна поляризації користувацької свідомості, створення ком’юніті – лояльної до бібліотеки спільноти. Показано, як НБ використовує у своїй діяльності ком’юніті-менеджмент, як формує в університеті ком’юніті на принципах дружби, уваги, визнання.uk_UA
dc.description.abstractThe report addresses the use of marketing technologies and tools to engage users in the library, rebranding and ongoing marketing policies using community management to achieve goals. On the example of the Scientific Library of KhNTUSG, rebranding and aggressive marketing are considered as effective ways to promote new library products and services. It is noted that to solve the problem of reduction / absence of users, one of the main steps is to change the polarization of user consciousness, to create a community - loyal to the library community. It shows how the National Bank uses community management in its activities, how it forms a community at the university on the principles of friendship, attention, recognition.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.subjectком’юніті-менеджментuk_UA
dc.subjectребрендингuk_UA
dc.subjectмаркетинг в бібліотеціuk_UA
dc.subjectбібліотечне ком’юнітіuk_UA
dc.subjectлояльна спільнотаuk_UA
dc.subjectcommunity managementuk_UA
dc.subjectrebrandinguk_UA
dc.subjectlibrary marketinguk_UA
dc.subjectlibrary communityuk_UA
dc.subjectloyal communityuk_UA
dc.titleКом'юніті-аспекти респектабельної бібліотекиuk_UA
dc.title.alternativeCommunity aspects of a respectable libraryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Бібліотечно-інформаційне середовище як драйвер змін та інновацій в освіті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
komiuniti_aspekty_respektabelnoi_biblioteky.pdf431.1 kBAdobe PDFView/Open
prezentatsiia_komiuniti_aspekty_respektabelnoi_biblioteky.pdf860.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.