Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/13359
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКарпенко, Е. М.-
dc.contributor.authorКарпенко, В. М.-
dc.contributor.authorЕщик, Д. А.-
dc.date.accessioned2022-11-12T15:40:11Z-
dc.date.available2022-11-12T15:40:11Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКарпенко Е.М., Карпенко В.М., Ещик Д.А. Модель эмоционального восприятия как инструмент оптимизации портфеля брендов молокоперерабатывающих предприятий Беларуси. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 193 «Економічні науки». 2018. С. 11-24.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13359-
dc.description.abstractВ статье рассмотрена модель эмоционального восприятия бренда, методы ее формирования и ее применение для оптимизации портфелей брендов. Изучена структура модели, предпосылки к ее формированию, метод ее построения и особенности ее применения. Разобраны примеры построения данной модели. Проведен анализ портфелей брендов ключевых предприятий молокоперерабатывающей промышленности, который показал, что не все ведущие предприятия имеют оптимальный портфель брендов. С помощью модели определены возможные зоны для дальнейшего развития по созданию новых или оптимизации уже имеющихся брендов в портфелях ключевых молокоперерабатывающих предприятиях Беларуси.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто модель емоційного сприйняття бренду, методи її формування та її застосування для оптимізації портфелів брендів. Вивчена структура моделі, передумови до її формування, метод її побудови та особливості її застосування. Розібрані приклади побудови даної моделі. Проведено аналіз портфелів брендів ключових підприємств молокопереробної промисловості, який засвідчив, що не всі провідні підприємства мають оптимальний портфель брендів. З допомогою моделі визначено можливі зони для подальшого розвитку по створенню нових або оптимізації вже наявних брендів в портфелях ключових молокопереробних підприємствах Білорусі.uk_UA
dc.description.abstractThe article considers the model of emotional perception of the brand, methods of its formation and its application to optimize brand portfolios. The structure of the model, the prerequisites for its formation, the method of its construction and the features of its application are studied. The examples of construction of this model are analyzed. The analysis of brand portfolios of key enterprises of the dairy industry, which showed that not all leading enterprises have the optimal portfolio of brands. With the help of the model, possible areas for further development to create new or optimize existing brands in the portfolios of key milk processing enterprises of Belarus are identified.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 193;-
dc.subjectпортфель брендовuk_UA
dc.subjectмодель эмоционального восприятияuk_UA
dc.subjectпозиционирование брендаuk_UA
dc.subjectмолокоперерабатывающие предприятия Беларусиuk_UA
dc.subjectпортфель брендівuk_UA
dc.subjectмодель емоційного сприйняттяuk_UA
dc.subjectпозиціонування брендуuk_UA
dc.subjectмолокопереробні підприємства Білорусіuk_UA
dc.subjectbrand portfoliouk_UA
dc.subjectemotional perception modeluk_UA
dc.subjectbrand positioninguk_UA
dc.subjectmilk processing enterprises of Belarusuk_UA
dc.titleМодель эмоционального восприятия как инструмент оптимизации портфеля брендов молокоперерабатывающих предприятий Беларусиuk_UA
dc.title.alternativeМодель емоційного сприйняття як інструмент оптимізації портфеля брендів молокопереробних підприємств Білорусіuk_UA
dc.title.alternativeModel of emotional perception as a tool for optimizing the portfolio of brands of milk processing enterprises of Belarusuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 193: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4_193_2018.pdf530.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.