Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13133
Назва: Залучення інноваційного інструментарію маркетингу в системі управління компанії
Автори: Устік, Т. В.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Устік Т. В. Залучення інноваційного інструментарію маркетингу в системі управління компанії. Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді" 28 жовтня 2022 року. Харків: ДБТУ, 2022. С. 230-231.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13133
Розташовується у зібраннях:Матеріали IV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktualni problemi ta perspektivi rozvitku Ukrayini_2022_230-231.pdf577.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.