Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13122
Название: Стратегії маркетингу бізнес-суб'єктів на засадах інноваційного розвитку
Авторы: Микитась, А. В.
Дата публикации: 2022
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Микитась А. В. Стратегії маркетингу бізнес-суб'єктів на засадах інноваційного розвитку. Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді" 28 жовтня 2022 року. Харків: ДБТУ, 2022. С. 225-226.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13122
Располагается в коллекциях:Матеріали IV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Aktualni problemi ta perspektivi rozvitku Ukrayini_2022_225-226.pdf575.15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.