Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13122
Title: Стратегії маркетингу бізнес-суб'єктів на засадах інноваційного розвитку
Authors: Микитась, А. В.
Issue Date: 2022
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Микитась А. В. Стратегії маркетингу бізнес-суб'єктів на засадах інноваційного розвитку. Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді" 28 жовтня 2022 року. Харків: ДБТУ, 2022. С. 225-226.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13122
Appears in Collections:Матеріали IV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni problemi ta perspektivi rozvitku Ukrayini_2022_225-226.pdf575.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.