Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1272
Назва: Определение пути выбега легкового автомобиля с использованием модифицированного метода близких скоростей
Інші назви: Визначення шляху вибігу легкового автомобіля з використанням модифікованого методу близьких швидкостей
Determination of the run-out path of a passenger car using the modified method of close speeds
Автори: Зыбцев, Ю. В.
Ключові слова: автомобиль;дорожные испытания;сопротивление качению колес;коэффициент аэродинамического сопротивления;выбег;автомобіль;дорожні випробування;опір коченню коліс;коефіцієнт аеродинамічного опору;вибіг;car;road tests;rolling resistance of wheels;coefficient of aerodynamic resistance;overrun
Дата публікації: 2021
Видавництво: Харків
Бібліографічний опис: Зыбцев Ю. В. Определение пути выбега легкового автомобиля с использованием модифицированного метода близких скоростей. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2021. № 23. С. 42-53.
Серія/номер: Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів;№ 23
Короткий огляд (реферат): Контроль и диагностирование технического состояния автомобилей является одной из важнейших проблем. Проведенные в ХНАДУ многочисленные исследования, доказывают, что техническое состояние агрегатов трансмиссии ходовой части автомобиля можно характеризовать величиной пути по выбегу. На выбег автомобиля влияют многие факторы: эксплуатационные и конструктивные, к которым можно отнести аэродинамические свойства автомобиля и состояние агрегатов трансмиссии и ходовой части. Постоянное совершенствование автомобилей заставляет возвращаться к экспериментальной оценке сопротивлений движению автомобиля, поэтому использование модифицированного метода близких скоростей для такой оценки является актуальным. В статье показано, что для проверки легковых автомобилей выбегом с 50 км/ч до остановки требуется горизонтальный участок дороги длиной более 750 м, который не всегда доступен. На более коротких участках можно выполнять выбеги с 50 до 10, с 40 до 20, с 30 до 10 км/ч. Внесены изменения в известный метод анализа выбега. Выведены эмпирические формулы для сопротивлений воздуха и качения, которые позволяют рассчитать путь и время выбега намного точнее, чем классические. Полученные результаты экспериментов позволили усовершенствовать метод оценки суммарных сопротивлений при движении автомобиля по выбегу с целью разделения этих сопротивлений на составляющие: дорожные и аэродинамические сопротивления.
Контроль і діагностування технічного стану автомобілів є однією з найважливіших проблем. Проведені в ХНАДУ численні дослідження, доводять, що технічний стан агрегатів трансмісії ходової частини автомобіля можна характеризувати величиною шляху по вибігу. На вибіг автомобіля впливають багато чинників: експлуатаційні та конструктивні, до яких можна віднести аеродинамічні властивості автомобіля і стан агрегатів трансмісії і ходової частини. Постійне вдосконалення автомобілів змушує повертатися до експериментальної оцінки опорів руху автомобіля, тому використання модифікованого методу близьких швидкостей для такої оцінки є актуальним. У статті показано, що для перевірки легкових автомобілів вибігом з 50 км / год до зупинки потрібно горизонтальну ділянку дороги довжиною понад 750 м, який не завжди доступний. На більш коротких ділянках можна виконувати вибіги з 50 до 10, з 40 до 20, з 30 до 10 км / год. Внесено зміни в відомий метод аналізу вибігу. Виведено емпіричні формули для опорів повітря і кочення, які дозволяють розрахувати шлях і час вибігу набагато точніше, ніж класичні. Отримані результати експериментів дозволили удосконалити метод оцінки сумарних опорів при русі автомобіля по вибіжу з метою поділу цих опорів на складові: дорожні і аеродинамічні опору.
Monitoring and diagnosing the technical condition of vehicles is one of the most important problems. Numerous studies carried out in KhNADU prove that the technical condition of the transmission units of the chassis of a car can be characterized by the length of the freewheel path. Many factors affect the run-out of the car: operational and design, which include the aerodynamic properties of the car and the state of the transmission and chassis units. The constant improvement of automobiles forces us to return to the experimental assessment of the resistance to movement of the vehicle, therefore, the use of a modified method of close speeds for such an assessment is relevant. The article shows that for checking passenger cars by coasting from 50 km / h to a stop, a horizontal road section with a length of more than 750 m is required, which is not always accessible. On shorter sections, you can coast down from 50 to 10, from 40 to 20, from 30 to 10 km / h. Changes have been made to the well-known run-out analysis method. Empirical formulas for air and rolling resistance are derived, which allow calculating the path and run-out time much more accurately than the classical ones. The experimental results obtained made it possible to improve the method for assessing the total resistances when the vehicle is coasting in order to separate these resistances into components: road and aerodynamic resistance.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1272
ISSN: 2311-441X
Розташовується у зібраннях:№ 23

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZHurnal_TSALTK_23_2021_42_53.pdf670.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.