Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1267
Назва: Підвищення надійності системи відключення циліндрів зміною режиму роботи електромагнітних клапанів
Інші назви: Improving the reliability of the cylinder shutdown system by changing the operating mode of the solenoid valves
Автори: Молодан, А. О.
Дубінін, Є. О.
Потапов, М. М.
Полянський, О. С.
Ключові слова: надійність;відключення циліндрів;електромагнітний клапан;подача палива;експлуатація;reliability;cylinder shutdown;solenoid valve;fuel supply;operation
Дата публікації: 2021
Видавництво: Харків
Бібліографічний опис: Молодан А. О., Дубінін Є. О., Потапов М. М., Полянський О. С. Підвищення надійності системи відключення циліндрів зміною режиму роботи електромагнітних клапанів. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2021. № 23. С. 8-12.
Серія/номер: Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів;№ 23
Короткий огляд (реферат): В статті запропоновано підхід до підвищення надійності системи відключення циліндрів за допомогою електромагнітних клапанів. Наведена розроблена система відключення циліндрів шляхом зміни режимів роботи електромагнітних клапанів. Запропонована система відрізняється від існуючих тим, що містить електронний блок керування електромагнітними клапанами. Змінено режими роботи електромагнітних клапанів шляхом зниження навантаження їх ресурсовизначаючих деталей. Запропоновано більш ефективне розташування піджимних пружин за межами полостей високого тиску електромагнітних клапанів. Отримані результати можуть бути використані для відключення подачі палива в окремий циліндр, що сприяє його економії та з’являється можливість діагностики несправності роботи циліндрів.
The article proposes an approach to improving the reliability of the cylinder shutdown system using solenoid valves. The developed system for disabling the cylinders by changing the operating modes of the electromagnetic valves is presented. The proposed system differs from the existing ones in that it contains an electronic control unit for solenoid valves. The operating modes of the solenoid valves have been changed by reducing the load on their resource-intensive parts. A more efficient arrangement of compression springs outside the high-pressure cavities of the solenoid valves is proposed. The results obtained can be used to turn off the fuel supply to a separate cylinder, which contributes to its saving and it becomes possible to diagnose cylinder malfunction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1267
ISSN: 2311-441X
Розташовується у зібраннях:№ 23

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZHurnal_TSALTK_8_12.pdf381.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.