Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1267
Title: | Підвищення надійності системи відключення циліндрів зміною режиму роботи електромагнітних клапанів |
Other Titles: | Improving the reliability of the cylinder shutdown system by changing the operating mode of the solenoid valves |
Authors: | Молодан, А. О. Дубінін, Є. О. Потапов, М. М. Полянський, О. С. |
Keywords: | надійність;відключення циліндрів;електромагнітний клапан;подача палива;експлуатація;reliability;cylinder shutdown;solenoid valve;fuel supply;operation |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Харків |
Citation: | Молодан А. О., Дубінін Є. О., Потапов М. М., Полянський О. С. Підвищення надійності системи відключення циліндрів зміною режиму роботи електромагнітних клапанів. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2021. № 23. С. 8-12. |
Series/Report no.: | Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів;№ 23 |
Abstract: | В статті запропоновано підхід до підвищення надійності системи відключення циліндрів за допомогою електромагнітних клапанів. Наведена розроблена система відключення циліндрів шляхом зміни режимів роботи електромагнітних клапанів. Запропонована система відрізняється від існуючих тим, що містить електронний блок керування електромагнітними клапанами. Змінено режими роботи
електромагнітних клапанів шляхом зниження навантаження їх ресурсовизначаючих деталей. Запропоновано більш ефективне розташування піджимних пружин за межами полостей високого тиску електромагнітних клапанів. Отримані результати можуть бути використані для відключення подачі палива в окремий циліндр,
що сприяє його економії та з’являється можливість діагностики несправності роботи циліндрів. The article proposes an approach to improving the reliability of the cylinder shutdown system using solenoid valves. The developed system for disabling the cylinders by changing the operating modes of the electromagnetic valves is presented. The proposed system differs from the existing ones in that it contains an electronic control unit for solenoid valves. The operating modes of the solenoid valves have been changed by reducing the load on their resource-intensive parts. A more efficient arrangement of compression springs outside the high-pressure cavities of the solenoid valves is proposed. The results obtained can be used to turn off the fuel supply to a separate cylinder, which contributes to its saving and it becomes possible to diagnose cylinder malfunction. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1267 |
ISSN: | 2311-441X |
Appears in Collections: | № 23 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ZHurnal_TSALTK_8_12.pdf | 381.63 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.