Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/12576
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Головко, Микола Павлович | - |
dc.contributor.author | Гринченко, Ольга Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Полупан, Валентин Вадимович | - |
dc.contributor.author | Акмен, Вікторія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-08T11:38:57Z | - |
dc.date.available | 2022-11-08T11:38:57Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Головко М. П., Гринченко О. О., Полупан В. В., Акмен В. О. Митна логістика: методичні вказівки та тематика контрольних робіт із дисципліни для студентів заочного відділення освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» спеціальності 8.030510.02 «Товарознавство та експертиза в митній справі». Харків: ХДУХТ, 2015. 24 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12576 | - |
dc.description.abstract | Виконання контрольних завдань у ході навчально-пізнавальної діяльності студентів – це складова частина навчального процесу. Завдяки написанню завдань з контрольної роботи відбувається виявлення навчальних досягнень студентів; розкриття тем, що слабко засвоюються студентами. Це сприяє своєчасному вживанню раціональних заходів для ліквідації виявлених у результаті перевірки знань студентів недоліків. Виконання студентами контрольних робіт є одним із видів сучасної технології оцінки рівня засвоєння знань на аудиторних заняттях та протягом самостійного опанування студентами матеріалу дисципліни. Процедура масового об'єктивного вимірювання професійної підготовки використовується у всіх найбільш розвинутих країнах як невід'ємний компонент освіти. При цьому виконання контрольних завдань забезпечує: об'єктивність оцінки на основі використання єдиного критерію оцінювання контрольної роботи; прозорість і гласність результатів контролю; необхідність науково-методичного підходу студента до виконання роботи, що сприяє розвитку індивідуальних наукових якостей студента; розвиток індивідуально-диференційованого підходу до навчання та самостійної роботи студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харків: ХДУХТ | uk_UA |
dc.subject | товарознавство | uk_UA |
dc.subject | експертиза | uk_UA |
dc.subject | митна справа | uk_UA |
dc.subject | митна логістика | uk_UA |
dc.title | Митна логістика | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Методичні вказівки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mytna_lohistyka_MV_tematyka_kontrol_robit_2015.pdf | 531.31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.