Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12536
Назва: Особливості формування маркетингової товарної політики аграрних підприємств
Автори: Абрамова, В. С.
Корнієнко, В. С.
Онєгіна, О. С.
Науковий керівник : Мандич, О. В.
Дата публікації: 2018
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Абрамова В. С., Корнієнко В. С., Онєгіна О. С. Особливості формування маркетингової товарної політики аграрних підприємств. Вісник студентського наукового товариства. 2018. Вип. 2. С. 68-69.
Серія/номер: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 2
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12536
Розташовується у зібраннях:Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вісник СНТ_випуск 2_2018-68-69.pdf583.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.