Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/11837
Назва: Вдосконалення методів розрахунку профільної прохідності двовісних колісних машин
Автори: Передерій, Лілія Володимирівна
Науковий керівник : Савченко, В. Б.
Місце роботи: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра надійності, міцності, будівництва та технічного сервісу машин імені В.Я. Аніловича
Ключові слова: автомобіль;активна безпека;профільна прохідність;перерозподіл навантаження
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Передерій Л. В. Вдосконалення методів розрахунку профільної прохідності двовісних колісних машин: кваліфікаційна робота магістра: спец. 133 - Галузеве машинобудування; наук. кер. В. Б. Савченко; Харків, 2020. 72 с.
Короткий огляд (реферат): Прохідність є одним з основних експлуатаційних властивостей колісної машини і визначає можливість її ефективного використання у важких дорожніх умовах і в умовах бездоріжжя. Академік Е. А. Чудаков для автомобілів спеціального призначення першочерговою вимогою до прохідності вважав подолання вертикальних перешкод і ровів. Професор Г. В. Зімелев відзначав, що «теоретичні питання, що пов’язані з можливістю подолання автомобілем вертикальних стінок, ровів і т.п. в даний час розроблені ще недостатньо». Ще чіткіше висловився професор А. І. Гришкевич: «Теорія автомобіля є відносно молодою наукою, і багато її розділів потребують подальшої розробки та уточнення».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11837
Розташовується у зібраннях:133 – “Галузеве машинобудування” (Магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Perederiy_133.pdf
  Restricted Access
166.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
Perederiy.pdf
  Restricted Access
1.54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.