Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/11837
Назва: | Вдосконалення методів розрахунку профільної прохідності двовісних колісних машин |
Автори: | Передерій, Лілія Володимирівна |
Науковий керівник : | Савченко, В. Б. |
Місце роботи: | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра надійності, міцності, будівництва та технічного сервісу машин імені В.Я. Аніловича |
Ключові слова: | автомобіль;активна безпека;профільна прохідність;перерозподіл навантаження |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Харків: ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Передерій Л. В. Вдосконалення методів розрахунку профільної прохідності двовісних колісних машин: кваліфікаційна робота магістра: спец. 133 - Галузеве машинобудування; наук. кер. В. Б. Савченко; Харків, 2020. 72 с. |
Короткий огляд (реферат): | Прохідність є одним з основних експлуатаційних властивостей колісної машини і визначає можливість її ефективного використання у важких дорожніх умовах і в умовах бездоріжжя. Академік Е. А. Чудаков для автомобілів спеціального призначення першочерговою вимогою до прохідності вважав подолання вертикальних перешкод і ровів. Професор Г. В. Зімелев відзначав, що «теоретичні питання, що пов’язані з можливістю подолання автомобілем вертикальних стінок, ровів і т.п. в даний час розроблені ще недостатньо». Ще чіткіше висловився професор А. І. Гришкевич: «Теорія автомобіля є відносно молодою наукою, і багато її розділів потребують подальшої розробки та уточнення». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11837 |
Розташовується у зібраннях: | 133 – “Галузеве машинобудування” (Магістри) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Perederiy_133.pdf Restricted Access | 166.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії | |
Perederiy.pdf Restricted Access | 1.54 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.