Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/11837
Title: | Вдосконалення методів розрахунку профільної прохідності двовісних колісних машин |
Authors: | Передерій, Лілія Володимирівна |
metadata.dc.contributor.advisor: | Савченко, В. Б. |
metadata.dc.contributor.affiliation: | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра надійності, міцності, будівництва та технічного сервісу машин імені В.Я. Аніловича |
Keywords: | автомобіль;активна безпека;профільна прохідність;перерозподіл навантаження |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Харків: ХНТУСГ |
Citation: | Передерій Л. В. Вдосконалення методів розрахунку профільної прохідності двовісних колісних машин: кваліфікаційна робота магістра: спец. 133 - Галузеве машинобудування; наук. кер. В. Б. Савченко; Харків, 2020. 72 с. |
Abstract: | Прохідність є одним з основних експлуатаційних властивостей колісної машини і визначає можливість її ефективного використання у важких дорожніх умовах і в умовах бездоріжжя. Академік Е. А. Чудаков для автомобілів спеціального призначення першочерговою вимогою до прохідності вважав подолання вертикальних перешкод і ровів. Професор Г. В. Зімелев відзначав, що «теоретичні питання, що пов’язані з можливістю подолання автомобілем вертикальних стінок, ровів і т.п. в даний час розроблені ще недостатньо». Ще чіткіше висловився професор А. І. Гришкевич: «Теорія автомобіля є відносно молодою наукою, і багато її розділів потребують подальшої розробки та уточнення». |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11837 |
Appears in Collections: | 133 – “Галузеве машинобудування” (Магістри) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Perederiy_133.pdf Restricted Access | 166.6 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
Perederiy.pdf Restricted Access | 1.54 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.