Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1162
Title: Мікроавтомобілі як один з шляхів зменшення шкідливого впливу транспортних проблем на сучасне місто
Other Titles: Микроавтомобили как один из путей уменьшения вредного влияния транспортных проблем на современный город
Microcars as one ways to reduce the harmful impact of transportation problems on a modern city
Authors: Банніков, В. О.
Сахно, В. П.
Вербицький, В. Г.
Кравченко, О. П.
Бажинова, Т. О.
Keywords: мікроавтомобіль;мікрокар;мікротранспортний екіпаж;триколісний автомобіль;електромобіль;микроавтомобиль;микрокар;микротранспортний экипаж;трехколесный автомобиль;электромобиль;microcar;minicar;micro transport crew;tricycle;electric car
Issue Date: 2021
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Банніков В. О., Сахно В. П., Вербицький В. Г., Кравченко О. П., Бажинова Т. О. Мікроавтомобілі як один з шляхів зменшення шкідливого впливу транспортних проблем на сучасне місто. Інженерія природокористування. 2021. № 4 (22). С. 13-20.
Series/Report no.: Інженерія природокористування;№ 4 (22)
Abstract: Необхідність обґрунтування достоїнств трьохколісного мікрокара, як нового альтернативного вигляду міського індивідуального транспортного засобу, обумовлена його незвичними, особливими споживчими і експлуатаційними властивостями, які направлені на одночасне вирішення багатьох транспортних проблем сучасного міста. Аналіз існуючих мікроавтомобілів показує, що незважаючи на недоліки, кожний з них має головні переваги – малі габарити, менші витрати енергії на перевезення однієї людини, менше шкідливих викидів, висока маневреність. Сьогодні можна відзначити справжній бум серед найвідоміших світових автовиробників в спробах якнайшвидше створити свій мікротранспортний засіб. Що ж до критики, то вона як правило, направлена на низьку інформативність мікрокара, тобто його важче помітити на дорозі; рівень пасивної безпеки також значно нижче, ніж у звичайного легкового автомобіля. Крім того, цей новий вигляд транспорту, іноді створює перешкоди руху транспортного потоку, особливо, коли його максимальна швидкість не перевищує 45-50 км/год. Також можна спостерігати, розгубленість органів контролюючих безпеку руху, з приводу нібито відсутності законодавчих норм, що відносяться до статуту мікроавтомобілів, що до дозволу їх експлуатації. Зрозуміло, це стосується не всіх країн, в США і в Англії термін «мікрокари» узаконені, та є і інші приклади. В Англії до класифікації входить також термін, що відноситься до мікроавтотранспорту - «bubble», (означає «міхур»). Так свого часу назвали міські одномісні мікроавтомобілі, що зовні нагадують скляні міхури [2,14]. Крім того, з аналізу виходить, що так чи інакше, вказані вище недоліки в деяких конструкціях досить успішно вирішені. З чого випливає, що зібравши, в одному концепткарі максимум позитивних якостей, можливо створити мікроавтомобіль, здатний стати справжнім конкурентом сьогоднішньому традиційному легковому автомобілю, що заполонив сучасне місто.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1162
ISSN: 2311-1828
Appears in Collections:№ 4 (22)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf473.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.