Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1162
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБанніков, В. О.-
dc.contributor.authorСахно, В. П.-
dc.contributor.authorВербицький, В. Г.-
dc.contributor.authorКравченко, О. П.-
dc.contributor.authorБажинова, Т. О.-
dc.date.accessioned2022-06-16T11:02:51Z-
dc.date.available2022-06-16T11:02:51Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБанніков В. О., Сахно В. П., Вербицький В. Г., Кравченко О. П., Бажинова Т. О. Мікроавтомобілі як один з шляхів зменшення шкідливого впливу транспортних проблем на сучасне місто. Інженерія природокористування. 2021. № 4 (22). С. 13-20.uk_UA
dc.identifier.issn2311-1828-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1162-
dc.description.abstractНеобхідність обґрунтування достоїнств трьохколісного мікрокара, як нового альтернативного вигляду міського індивідуального транспортного засобу, обумовлена його незвичними, особливими споживчими і експлуатаційними властивостями, які направлені на одночасне вирішення багатьох транспортних проблем сучасного міста. Аналіз існуючих мікроавтомобілів показує, що незважаючи на недоліки, кожний з них має головні переваги – малі габарити, менші витрати енергії на перевезення однієї людини, менше шкідливих викидів, висока маневреність. Сьогодні можна відзначити справжній бум серед найвідоміших світових автовиробників в спробах якнайшвидше створити свій мікротранспортний засіб. Що ж до критики, то вона як правило, направлена на низьку інформативність мікрокара, тобто його важче помітити на дорозі; рівень пасивної безпеки також значно нижче, ніж у звичайного легкового автомобіля. Крім того, цей новий вигляд транспорту, іноді створює перешкоди руху транспортного потоку, особливо, коли його максимальна швидкість не перевищує 45-50 км/год. Також можна спостерігати, розгубленість органів контролюючих безпеку руху, з приводу нібито відсутності законодавчих норм, що відносяться до статуту мікроавтомобілів, що до дозволу їх експлуатації. Зрозуміло, це стосується не всіх країн, в США і в Англії термін «мікрокари» узаконені, та є і інші приклади. В Англії до класифікації входить також термін, що відноситься до мікроавтотранспорту - «bubble», (означає «міхур»). Так свого часу назвали міські одномісні мікроавтомобілі, що зовні нагадують скляні міхури [2,14]. Крім того, з аналізу виходить, що так чи інакше, вказані вище недоліки в деяких конструкціях досить успішно вирішені. З чого випливає, що зібравши, в одному концепткарі максимум позитивних якостей, можливо створити мікроавтомобіль, здатний стати справжнім конкурентом сьогоднішньому традиційному легковому автомобілю, що заполонив сучасне місто.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesІнженерія природокористування;№ 4 (22)-
dc.subjectмікроавтомобільuk_UA
dc.subjectмікрокарuk_UA
dc.subjectмікротранспортний екіпажuk_UA
dc.subjectтриколісний автомобільuk_UA
dc.subjectелектромобільuk_UA
dc.subjectмикроавтомобильuk_UA
dc.subjectмикрокарuk_UA
dc.subjectмикротранспортний экипажuk_UA
dc.subjectтрехколесный автомобильuk_UA
dc.subjectэлектромобильuk_UA
dc.subjectmicrocaruk_UA
dc.subjectminicaruk_UA
dc.subjectmicro transport crewuk_UA
dc.subjecttricycleuk_UA
dc.subjectelectric caruk_UA
dc.titleМікроавтомобілі як один з шляхів зменшення шкідливого впливу транспортних проблем на сучасне містоuk_UA
dc.title.alternativeМикроавтомобили как один из путей уменьшения вредного влияния транспортных проблем на современный городuk_UA
dc.title.alternativeMicrocars as one ways to reduce the harmful impact of transportation problems on a modern cityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 4 (22)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf473.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.