Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/1150
Назва: Моделювання впливу державних інститутів на рівень інноваційного розвитку вітчизняного аграрного сектору економіки
Інші назви: Marketing tools to ensure competitive development of dairy enterprises
Автори: Вовчок, Світлана Володимирівна
Ключові слова: конкуренція;конкурентний розвиток;маркетингові інструменти;товарна політика;підприємства молокопереробної галузі;competition;competitive development;marketing tools;commodity policy;dairy enterprises
Дата публікації: 2020
Видавництво: ТОВ «Стильна типографія»
Бібліографічний опис: Вовчок С. В. Моделювання впливу державних інститутів на рівень інноваційного розвитку вітчизняного аграрного сектору економіки. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2020. № 4. С. 42-47.
Серія/номер: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 4
Короткий огляд (реферат): Вступ. Забезпечення конкурентного розвитку для вітчизняних підприємств молокопереробної галузі набуває особливого значення в умовах інтеграції України на світові ринки продуктів харчування, оскільки за таких умов спостерігається загострення конкуренції. На сьогоднішній день існує гостра необхідність розвитку вітчизняної молокопереробної промисловості, в основі якої є вітчизняні підприємства, що виробляють продукцію високої якості з вітчизняної сировини за доступними цінами. Залучення інвестицій в галузь, перехід на нішове та крафтове виробництво, і, безперечно, пошук ефективних маркетингових підходів роботи з цільовими групами споживачів мають формувати ефективні системи забезпечення конкурентним розвитком підприємств молокопереробної галузі. Метою статті є обґрунтування маркетингового інструментарію забезпечення конкурентного розвитку підприємств молокопереробної галузі. Результати. Встановлено, що базовою функцією в системі взаємозв’язків з ринком, яка відповідає за досягнення високого рівня конкурентоспроможності, а відповідно і конкурентного розвитку, є маркетинг, суть якого полягає в задоволенні потреб цільових груп споживачів. Запропоновано теоретико-методичний підхід до використання сучасних механізмів інноваційного маркетингу, що на відміну від існуючих передбачає розробку адаптованого до молокопереробних підприємства комплексу маркетингу. Обґрунтовано архітектоніку маркетингової системи формування конкурентоспроможності підприємства молокопереробної галузі, яка відображає взаємозв'язки керуючої, керованої, цільової адаптивної підсистем та підсистеми забезпечення, а також компонент, що характеризують зворотній зв’язок та зв’язок із зовнішнім середовищем. Акцентовано увагу на здійсненні товарної політики підприємств молокопереробної галузі у складі маркетингових інструментів забезпечення їх конкурентного розвитку. Визначено складові механізму вибору окремих напрямів товарної стратегії підприємств молокопереробної галузі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1150
ISSN: 2524-0455
Розташовується у зібраннях:Випуск 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
apie_2020_r04_a07.pdf219.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.