Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/1150
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовчок, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-06-16T09:07:23Z-
dc.date.available2022-06-16T09:07:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВовчок С. В. Моделювання впливу державних інститутів на рівень інноваційного розвитку вітчизняного аграрного сектору економіки. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2020. № 4. С. 42-47.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0455-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1150-
dc.description.abstractВступ. Забезпечення конкурентного розвитку для вітчизняних підприємств молокопереробної галузі набуває особливого значення в умовах інтеграції України на світові ринки продуктів харчування, оскільки за таких умов спостерігається загострення конкуренції. На сьогоднішній день існує гостра необхідність розвитку вітчизняної молокопереробної промисловості, в основі якої є вітчизняні підприємства, що виробляють продукцію високої якості з вітчизняної сировини за доступними цінами. Залучення інвестицій в галузь, перехід на нішове та крафтове виробництво, і, безперечно, пошук ефективних маркетингових підходів роботи з цільовими групами споживачів мають формувати ефективні системи забезпечення конкурентним розвитком підприємств молокопереробної галузі. Метою статті є обґрунтування маркетингового інструментарію забезпечення конкурентного розвитку підприємств молокопереробної галузі. Результати. Встановлено, що базовою функцією в системі взаємозв’язків з ринком, яка відповідає за досягнення високого рівня конкурентоспроможності, а відповідно і конкурентного розвитку, є маркетинг, суть якого полягає в задоволенні потреб цільових груп споживачів. Запропоновано теоретико-методичний підхід до використання сучасних механізмів інноваційного маркетингу, що на відміну від існуючих передбачає розробку адаптованого до молокопереробних підприємства комплексу маркетингу. Обґрунтовано архітектоніку маркетингової системи формування конкурентоспроможності підприємства молокопереробної галузі, яка відображає взаємозв'язки керуючої, керованої, цільової адаптивної підсистем та підсистеми забезпечення, а також компонент, що характеризують зворотній зв’язок та зв’язок із зовнішнім середовищем. Акцентовано увагу на здійсненні товарної політики підприємств молокопереробної галузі у складі маркетингових інструментів забезпечення їх конкурентного розвитку. Визначено складові механізму вибору окремих напрямів товарної стратегії підприємств молокопереробної галузі.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherТОВ «Стильна типографія»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми інноваційної економіки;№ 4-
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectконкурентний розвитокuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.subjectтоварна політикаuk_UA
dc.subjectпідприємства молокопереробної галузіuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectcompetitive developmentuk_UA
dc.subjectmarketing toolsuk_UA
dc.subjectcommodity policyuk_UA
dc.subjectdairy enterprisesuk_UA
dc.titleМоделювання впливу державних інститутів на рівень інноваційного розвитку вітчизняного аграрного сектору економікиuk_UA
dc.title.alternativeMarketing tools to ensure competitive development of dairy enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
apie_2020_r04_a07.pdf219.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.