Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11300
Назва: Оптимізація розвізних маршрутів доставки морозива від виробника до торгівельної мережі мікрорайону Салтівка-2
Автори: Дьяков, Дмитро Олександрович
Науковий керівник : Войтов, В. А.
Місце роботи: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра транспортних технологій і логістики
Ключові слова: вантажні перевезення;транспортна задача;метод комівояжера;морозиво;транспортна робота;диспетчерське керування;ефективність доставки
Дата публікації: 2021
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Дьяков Д. О. Оптимізація розвізних маршрутів доставки морозива від виробника до торгівельної мережі мікрорайону Салтівка-2: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 275 Транспортні технології; наук. кер. В. А. Войтов; Харків, 2021. 58 с.
Короткий огляд (реферат): Мета роботи - підвищення ефективності, зменшення часу та зменшення витрат в процесі доставки морозива від заводу виробника ТМ «Хладік» до торгівельних точок міста Харкова за маршрутом Салтівка-2. Об'єкт дослідження – транспортні процеси доставки морозива у сезонні періоди. Предмет дослідження – підвищення ефективності доставки морозива від заводу виробника ТМ «Хладік» до торгівельних точок міста Харкова шляхом застосування оптимального розвізного маршруту Салтівка-2. Методом комівояжера вирішена транспортна задача, результатом рішення є оптимізація розвізного маршруту Салтівка-2 по доставці морозива від фірми - виробника (ТМ Хладік) до торгових точок м. Харкова. В результаті оптимізації розвізний маршрут скоротився з 32,0 км до значень 26,8 км. Холостий пробіг автомобіля скоротився з 9,0 км до значень 3,0 км. Розраховано експлуатаційні показники використання рухомого складу за оптимальним маршрутом. Обрано автомобіль-рефрежератор з об’ємом морозильної камери 10,6 м3 . Розраховано значення транспортної роботи за рік за оптимальним та вихідним маршрутами, зроблено висновок про зниження транспортної роботи на 13,13 %. Виконано розрахунок економії паливно-мастильних матеріалів та собівартості перевезень при експлуатації транспортних засобів за оптимальним маршрутом Салтівка-2. Розрахунковим шляхом встановлено, що зменшення витрати палива для одного транспортного засобу за рік у відсотках дорівнює 15,9 %, собівартість перевезення 1 т вантажу за оптимальним маршрутом на 25,3 % меньше, ніж за вихідним маршрутом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11300
Розташовується у зібраннях:275 – " Транспортні технології" (Бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
D_yakov_2.pdf
  Restricted Access
153.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
D_yakov.pdf
  Restricted Access
1.65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.