Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11300
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorВойтов, В. А.-
dc.contributor.authorДьяков, Дмитро Олександрович-
dc.date.accessioned2022-10-31T14:31:04Z-
dc.date.available2022-10-31T14:31:04Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДьяков Д. О. Оптимізація розвізних маршрутів доставки морозива від виробника до торгівельної мережі мікрорайону Салтівка-2: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 275 Транспортні технології; наук. кер. В. А. Войтов; Харків, 2021. 58 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11300-
dc.description.abstractМета роботи - підвищення ефективності, зменшення часу та зменшення витрат в процесі доставки морозива від заводу виробника ТМ «Хладік» до торгівельних точок міста Харкова за маршрутом Салтівка-2. Об'єкт дослідження – транспортні процеси доставки морозива у сезонні періоди. Предмет дослідження – підвищення ефективності доставки морозива від заводу виробника ТМ «Хладік» до торгівельних точок міста Харкова шляхом застосування оптимального розвізного маршруту Салтівка-2. Методом комівояжера вирішена транспортна задача, результатом рішення є оптимізація розвізного маршруту Салтівка-2 по доставці морозива від фірми - виробника (ТМ Хладік) до торгових точок м. Харкова. В результаті оптимізації розвізний маршрут скоротився з 32,0 км до значень 26,8 км. Холостий пробіг автомобіля скоротився з 9,0 км до значень 3,0 км. Розраховано експлуатаційні показники використання рухомого складу за оптимальним маршрутом. Обрано автомобіль-рефрежератор з об’ємом морозильної камери 10,6 м3 . Розраховано значення транспортної роботи за рік за оптимальним та вихідним маршрутами, зроблено висновок про зниження транспортної роботи на 13,13 %. Виконано розрахунок економії паливно-мастильних матеріалів та собівартості перевезень при експлуатації транспортних засобів за оптимальним маршрутом Салтівка-2. Розрахунковим шляхом встановлено, що зменшення витрати палива для одного транспортного засобу за рік у відсотках дорівнює 15,9 %, собівартість перевезення 1 т вантажу за оптимальним маршрутом на 25,3 % меньше, ніж за вихідним маршрутом.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.subjectвантажні перевезенняuk_UA
dc.subjectтранспортна задачаuk_UA
dc.subjectметод комівояжераuk_UA
dc.subjectморозивоuk_UA
dc.subjectтранспортна роботаuk_UA
dc.subjectдиспетчерське керуванняuk_UA
dc.subjectефективність доставкиuk_UA
dc.titleОптимізація розвізних маршрутів доставки морозива від виробника до торгівельної мережі мікрорайону Салтівка-2uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationХарківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра транспортних технологій і логістики-
Appears in Collections:275 – " Транспортні технології" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
D_yakov_2.pdf
  Restricted Access
153.4 kBAdobe PDFView/Open Request a copy
D_yakov.pdf
  Restricted Access
1.65 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.