Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11291
Назва: Оптимізація розвізних маршрутів доставки хліба від хлібзаводу «Салтівський» за маршрутом №1
Автори: Івасюк, Андрій Іванович
Науковий керівник : Войтов, В. А.
Місце роботи: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра транспортних технологій і логістики
Ключові слова: вантажні перевезення;транспортна задача;метод комівояжера;хлібобулочні вироби;транспортна робота;диспетчерське керування;ефективність доставки
Дата публікації: 2021
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Івасюк А. І. Оптимізація розвізних маршрутів доставки хліба від хлібзаводу «Салтівський» за маршрутом №1: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 275 Транспортні технології; наук. кер. В. А. Войтов; Харків, 2021. 57 с.
Короткий огляд (реферат): Мета роботи - підвищення ефективності, зменшення часу та зменшення витрат в процесі доставки хлібобулочних виробів від виробника хлібзавод «Салтівський» до торгівельних точок міста Харкова за маршрутом №1. Об'єкт дослідження – транспортні процеси доставки хлібобулочних виробів до торгівельних точок. Предмет дослідження – підвищення ефективності доставки хлібобулочних виробів від виробника хлібзавод «Салтівський» до торгівельних точок міста Харкова шляхом застосування оптимального розвізного маршруту №1. Методом комівояжера вирішена транспортна задача, результатом рішення є оптимізація розвізного маршруту №1 по доставці хлібобулочних виробів від від виробника хлібзавод «Салтівський». В результаті оптимізації розвізний маршрут скоротився з 16,7 км до значень 12,3 км. Холостий пробіг автомобіля скоротився з 2,2 км до значень 1,1 км. Розраховано експлуатаційні показники використання рухомого складу за оптимальним маршрутом №1. Обрано автомобіль-фургон з об’ємом вантажной камери 7,8 м3 . Розраховано значення транспортної роботи за рік за оптимальним та вихідним маршрутами, зроблено висновок про зниження транспортної роботи на 23,15 %. Виконано розрахунок економії паливно-мастильних матеріалів та собівартості перевезень за оптимальним маршрутом №1. Встановлено, що зменшення витрати палива за рік у відсотках дорівнює 26,12%, собівартість перевезення 1 т вантажу на 24,37 % меньше, ніж за вихідним маршрутом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11291
Розташовується у зібраннях:275 – " Транспортні технології" (Бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivasyuk_2.pdf
  Restricted Access
153.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
Ivasyuk.pdf
  Restricted Access
1.88 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.