Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11291
Назва: | Оптимізація розвізних маршрутів доставки хліба від хлібзаводу «Салтівський» за маршрутом №1 |
Автори: | Івасюк, Андрій Іванович |
Науковий керівник : | Войтов, В. А. |
Місце роботи: | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра транспортних технологій і логістики |
Ключові слова: | вантажні перевезення;транспортна задача;метод комівояжера;хлібобулочні вироби;транспортна робота;диспетчерське керування;ефективність доставки |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Харків: ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Івасюк А. І. Оптимізація розвізних маршрутів доставки хліба від хлібзаводу «Салтівський» за маршрутом №1: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 275 Транспортні технології; наук. кер. В. А. Войтов; Харків, 2021. 57 с. |
Короткий огляд (реферат): | Мета роботи - підвищення ефективності, зменшення часу та зменшення витрат в процесі доставки хлібобулочних виробів від виробника хлібзавод «Салтівський» до торгівельних точок міста Харкова за маршрутом №1. Об'єкт дослідження – транспортні процеси доставки хлібобулочних виробів до торгівельних точок. Предмет дослідження – підвищення ефективності доставки хлібобулочних виробів від виробника хлібзавод «Салтівський» до торгівельних точок міста Харкова шляхом застосування оптимального розвізного маршруту №1. Методом комівояжера вирішена транспортна задача, результатом рішення є оптимізація розвізного маршруту №1 по доставці хлібобулочних виробів від від виробника хлібзавод «Салтівський». В результаті оптимізації розвізний маршрут скоротився з 16,7 км до значень 12,3 км. Холостий пробіг автомобіля скоротився з 2,2 км до значень 1,1 км. Розраховано експлуатаційні показники використання рухомого складу за оптимальним маршрутом №1. Обрано автомобіль-фургон з об’ємом вантажной камери 7,8 м3 . Розраховано значення транспортної роботи за рік за оптимальним та вихідним маршрутами, зроблено висновок про зниження транспортної роботи на 23,15 %. Виконано розрахунок економії паливно-мастильних матеріалів та собівартості перевезень за оптимальним маршрутом №1. Встановлено, що зменшення витрати палива за рік у відсотках дорівнює 26,12%, собівартість перевезення 1 т вантажу на 24,37 % меньше, ніж за вихідним маршрутом. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11291 |
Розташовується у зібраннях: | 275 – " Транспортні технології" (Бакалаври) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ivasyuk_2.pdf Restricted Access | 153.45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії | |
Ivasyuk.pdf Restricted Access | 1.88 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.