Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/11291
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Войтов, В. А. | - |
dc.contributor.author | Івасюк, Андрій Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-31T13:57:24Z | - |
dc.date.available | 2022-10-31T13:57:24Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Івасюк А. І. Оптимізація розвізних маршрутів доставки хліба від хлібзаводу «Салтівський» за маршрутом №1: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 275 Транспортні технології; наук. кер. В. А. Войтов; Харків, 2021. 57 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11291 | - |
dc.description.abstract | Мета роботи - підвищення ефективності, зменшення часу та зменшення витрат в процесі доставки хлібобулочних виробів від виробника хлібзавод «Салтівський» до торгівельних точок міста Харкова за маршрутом №1. Об'єкт дослідження – транспортні процеси доставки хлібобулочних виробів до торгівельних точок. Предмет дослідження – підвищення ефективності доставки хлібобулочних виробів від виробника хлібзавод «Салтівський» до торгівельних точок міста Харкова шляхом застосування оптимального розвізного маршруту №1. Методом комівояжера вирішена транспортна задача, результатом рішення є оптимізація розвізного маршруту №1 по доставці хлібобулочних виробів від від виробника хлібзавод «Салтівський». В результаті оптимізації розвізний маршрут скоротився з 16,7 км до значень 12,3 км. Холостий пробіг автомобіля скоротився з 2,2 км до значень 1,1 км. Розраховано експлуатаційні показники використання рухомого складу за оптимальним маршрутом №1. Обрано автомобіль-фургон з об’ємом вантажной камери 7,8 м3 . Розраховано значення транспортної роботи за рік за оптимальним та вихідним маршрутами, зроблено висновок про зниження транспортної роботи на 23,15 %. Виконано розрахунок економії паливно-мастильних матеріалів та собівартості перевезень за оптимальним маршрутом №1. Встановлено, що зменшення витрати палива за рік у відсотках дорівнює 26,12%, собівартість перевезення 1 т вантажу на 24,37 % меньше, ніж за вихідним маршрутом. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харків: ХНТУСГ | uk_UA |
dc.subject | вантажні перевезення | uk_UA |
dc.subject | транспортна задача | uk_UA |
dc.subject | метод комівояжера | uk_UA |
dc.subject | хлібобулочні вироби | uk_UA |
dc.subject | транспортна робота | uk_UA |
dc.subject | диспетчерське керування | uk_UA |
dc.subject | ефективність доставки | uk_UA |
dc.title | Оптимізація розвізних маршрутів доставки хліба від хлібзаводу «Салтівський» за маршрутом №1 | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
dc.contributor.affiliation | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра транспортних технологій і логістики | - |
Appears in Collections: | 275 – " Транспортні технології" (Бакалаври) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ivasyuk_2.pdf Restricted Access | 153.45 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
Ivasyuk.pdf Restricted Access | 1.88 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.