Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11251
Назва: Оптимізація розвізних маршрутів доставки хліба від хлібзаводу «Салтівський» за маршрутом №3
Автори: Моняк, Кристина Володимирівна
Науковий керівник : Ларіна, Т. Ф.
Місце роботи: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра транспортних технологій і логістики
Ключові слова: вантажні перевезення;транспортна задача;метод комівояжера;хлібобулочні вироби;транспортна робота;диспетчерське керування;ефективність доставки
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Моняк К. В. Оптимізація розвізних маршрутів доставки хліба від хлібзаводу «Салтівський» за маршрутом №3: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 275 Транспортні технології; наук. кер. Т. Ф. Ларіна; Харків, 2021. 56 с.
Короткий огляд (реферат): Мета роботи - підвищення ефективності, зменшення часу та зменшення витрат в процесі доставки хлібобулочних виробів від хлібзаводу Салтівський до торгівельних точок міста Харкова за маршрутом №3. Об'єкт дослідження – транспортні процеси доставки хлібобулочних виробів. Предмет дослідження – підвищення ефективності доставки хлібобулочних виробів від хлібзаводу Салтівський до торгівельних точок міста Харкова шляхом застосування оптимального розвізного маршруту №3. Методом комівояжера вирішена транспортна задача, результатом рішення є оптимізація розвізного маршруту №3 по доставці хлібобулочних виробів від хлібзаводу Салтівський до торгових точок м. Харкова. В результаті оптимізації розвізний маршрут скоротився з 31,1 км до значень 24,3 км. Холостий пробіг автомобіля скоротився з 5,3 км до значень 1,0 км. Коефіцієнт використання пробігу за оптимальним маршрутом №3, в порівнянні з вихідним, збільшився з 0,85 до 0,96, що становить 12,94 %. Обрано автомобіль-фургон з об’ємом вантажного відсіку 9,6 м3 . Встановлено, що зменшення витрати палива для одного транспортного засобу за рік у відсотках дорівнює 21,95 %. Виконано розрахунок собівартості перевезень хліба за оптимальним та вихідним маршрутами. собівартість перевезення 1 т вантажу за оптимальним маршрутом №3 на 24,77% меньше, ніж за вихідним маршрутом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11251
Розташовується у зібраннях:275 – " Транспортні технології" (Бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Monyak_2.pdf
  Restricted Access
229.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
Monyak.pdf
  Restricted Access
1.79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.