Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/11251
Назва: | Оптимізація розвізних маршрутів доставки хліба від хлібзаводу «Салтівський» за маршрутом №3 |
Автори: | Моняк, Кристина Володимирівна |
Науковий керівник : | Ларіна, Т. Ф. |
Місце роботи: | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра транспортних технологій і логістики |
Ключові слова: | вантажні перевезення;транспортна задача;метод комівояжера;хлібобулочні вироби;транспортна робота;диспетчерське керування;ефективність доставки |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Моняк К. В. Оптимізація розвізних маршрутів доставки хліба від хлібзаводу «Салтівський» за маршрутом №3: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 275 Транспортні технології; наук. кер. Т. Ф. Ларіна; Харків, 2021. 56 с. |
Короткий огляд (реферат): | Мета роботи - підвищення ефективності, зменшення часу та зменшення витрат в процесі доставки хлібобулочних виробів від хлібзаводу Салтівський до торгівельних точок міста Харкова за маршрутом №3. Об'єкт дослідження – транспортні процеси доставки хлібобулочних виробів. Предмет дослідження – підвищення ефективності доставки хлібобулочних виробів від хлібзаводу Салтівський до торгівельних точок міста Харкова шляхом застосування оптимального розвізного маршруту №3. Методом комівояжера вирішена транспортна задача, результатом рішення є оптимізація розвізного маршруту №3 по доставці хлібобулочних виробів від хлібзаводу Салтівський до торгових точок м. Харкова. В результаті оптимізації розвізний маршрут скоротився з 31,1 км до значень 24,3 км. Холостий пробіг автомобіля скоротився з 5,3 км до значень 1,0 км. Коефіцієнт використання пробігу за оптимальним маршрутом №3, в порівнянні з вихідним, збільшився з 0,85 до 0,96, що становить 12,94 %. Обрано автомобіль-фургон з об’ємом вантажного відсіку 9,6 м3 . Встановлено, що зменшення витрати палива для одного транспортного засобу за рік у відсотках дорівнює 21,95 %. Виконано розрахунок собівартості перевезень хліба за оптимальним та вихідним маршрутами. собівартість перевезення 1 т вантажу за оптимальним маршрутом №3 на 24,77% меньше, ніж за вихідним маршрутом. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11251 |
Розташовується у зібраннях: | 275 – " Транспортні технології" (Бакалаври) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Monyak_2.pdf Restricted Access | 229.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії | |
Monyak.pdf Restricted Access | 1.79 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.