Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11238
Назва: | Філософський аспект генези законів динаміки |
Інші назви: | Philosophical aspects of the genesis of the dynamics laws |
Автори: | Богданова, Т. Є. Ніколенко, А. М. |
Ключові слова: | конфліктна ситуація;освіта;динаміка;конфликтная ситуация;образование;динамика;conflict situation;education;dynamics |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Богданова Т. Є., Ніколенко А. М. Філософський аспект генези законів динаміки. Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2013. № 6. С. 180-187. |
Серія/номер: | Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 6 |
Короткий огляд (реферат): | Сформульовано проблему реалізації конфліктних ситуацій між фахівцями, що розвиваються на основі недосконалості відповідної освіти. Проблема конкретизована на прикладі історії зародження основ сучасної динаміки. Проаналізовано безпосередній зв'язок ґенези основних законів динаміки з творчою діяльністю середньовічних схоластів. Подано рекомендації щодо відповідного вдосконалення освіти, при цьому акцентована крайня необхідність викладання предмета з паралельним аналізом філософських аспектів наукових надбань людства. Сформулировано проблему реализации конфликтных ситуаций между специалистами, развивающихся на основе несовершенства соответствующего образования. Проблема конкретизирована на примере истории зарождения основ современной динамики. Проанализирована непосредственная связь генезиса основных законов динамики с творческой деятельностью средневековых схоластов. Представлены рекомендации относительно соответствующего совершенствования образования, при этом акцентирована крайняя необходимость преподавания предмета с параллельным анализом философских аспектов научных достижений человечества. Formulated the problem of the conflict between professionals, developing on the basis of appropriate education imperfections. The problem is concretized through the story of the birth foundations of modern dynamics. Analyzed the direct connection of the genesis of the basic laws of physics with the creative work of the medieval scholastics. Provides guidance on the appropriate improvement of education, with accented urgent need of teaching the subject with a parallel analysis of the philosophical aspects of scientific achievements of humankind. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11238 |
ISSN: | 978-617-619-144-5 |
Розташовується у зібраннях: | № 6 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Filosofia spilkuvannia filosofiia psykholohiia sotsialna komunikatsiia_2013_6_180-187.pdf | 801.41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.